.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای اداری استان؛
مهرداد ابراهیمی، معاون جدید استاندار خراسان شمالی معارفه شد
در تازه ترین نشست شورای اداری خراسان شمالی، «مهرداد ابراهیمی» به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی معرفی و از زحمات «محمدتقی ایرانی» معاون سابق استاندار تجلیل شد.

به گزارش شمال نیوز؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد ظهر امروز شنبه یکم مهر در نشست شورای اداری خراسان شمالی به تبیین قیام امام حسین علیه السلام پرداخت و گفت: فلسفه قیام عاشورا زنده نگه داشتن فرهنگ نماز و احیاء این فریضه دینی است.


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم در این راستا شکل گرفت، افزود: امروز در کمال اقتدار، معروف بزرگی همچون نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا معرفی کرده ایم.

وی در این نشست که با محوریت تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی برگزار شده بود، افزود: دنیا محل آمدن و رفتن است؛ فردی که امروز معرفی می شود باید خود را آماده کند که یک روز خداحافظی کند که اگر اینگونه به پست های مدیریتی فکر کنیم، رفت و آمدها بر ما تأثیر نخواهد گذاشت.

در این نشست از «محمدتقی ایرانی» معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تقدیر و «مهرداد ابراهیمی» به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی معرفی شد.

مهرداد ابراهیمی، سوابقی همچون رئیس اداره سیاسی- انتظامی فرمانداری، بخشدار بابل کنار، مشاور و مدیر دفتر معاونت سیاسی امنیتی، مشاور و رئیس دفتر استاندار مازندران، رئیس گروه امنیتی شورای تامین استان، معاون اداره کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران، فرماندار شهرستان بندری فریدونکنار، مدیر کل سیاسی - انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران و مشاور عالی استاندار و مدیر کل حوزه ریاست استانداری خراسان شمالی را در کارنامه خدمتی خود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ع ق 1 مهر 1396
انشاالله منشاء خیر برای تعالی و پیشرفت استان خراسان شمالی خواهد شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.