.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امدادگران هلال احمر مازندران موفق در نجات جان ۴ هزار و ۸۰۰ غریق
امدادگران هلال احمر مازندران تابستان امسال جان ۴ هزار و ۸۰۰ غریق را از دریای مازندران نجات دادند.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اجرای طرح کاهش تلفات انسانی در ساحل مازندران را مهمترین برنامه عملیاتی هلال احمر استان در تابستان ۹۶ برشمرد و گفت:: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تاپایان شهریور موفق شدند ۴۸۰۰ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.


وی افزود: در همین مدت بیش از ۸ هزار نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند و ۲۴۲ فرد از مصدومان و غریق حوادث دریاییبه مراکز درمانی انتقال یافتند.


اکبری گفت: به منظور اجرای عملیات کاهش غریق در سواحل استان که از اوائل خرداد ماه سال جاری اجرایی شده است بیش از یکهزار نفر نجاتگر و ناجی غریق با بکارگیری انواع تجهیزات پیشرفته اعم از ده‌ها دستگاه آمبولانس، موتورسیکلت، قایق نجات، جت اسکی، خودرو‌های نجات و خودروی پشتیبانی مشارکت فعال داشتند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: امسال با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران، ۳۷۶ نقطه حادثه خیز در نوار ساحلی استان شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه عدم آگاهی افراد نسبت به وضعیت توپوگرافی و تغییرات بستر دریا در نوار ساحلی و نیز آشنایی نداشتن به قواعد شنا و وجود جریان‌های شکافنده از عمده‌ترین دلایل غرق شدن مردم قلمداد می‌شود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.