.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی / در جلسه صبح امروز مشخص شد ؛
نظر نهایی مجمع نمایندگان استان درباره گزینه نهایی استانداری مازندران
اختصاصی شمال نیوز : در حالی همه چشم ها به جلسه مهم صبح امروز ( شنبه ) مجمع نمایندگان مازندران برای معرفی گزینه های نهایی استانداری مازندران دوخته شده بود که اعضای مازنی خانه ملت در یک نشست مهم گزینه های خود را به وزارت کشور معرفی کردند .....
نظر نهایی مجمع نمایندگان استان درباره گزینه نهایی استانداری مازندران

شمال نیوز : در حالی همه چشم ها به جلسه مهم صبح امروز ( شنبه ) مجمع نمایندگان مازندران برای معرفی گزینه های نهایی استانداری مازندران دوخته شده بود که  اعضای مازنی خانه ملت در یک نشست مهم گزینه های خود را به وزارت کشور معرفی کردند .


به گزارش شمال نیوز ، در جلسه صبح امروز ، پس از تبادل نظر نمایندگان استان مقرر شد ، گزینه هایی که حائز نصف بعلاوه یک آرای اعضای حاضر در جلسه را بدست آورند تا سقف سه گزینه به عنوان نظر مجمع نمایندگان به وزیر کشور معرفی گردند .


بر اساس این گزارش به جز یوسفیان ملا نماینده آمل ،  11 نماینده دیگر در جلسه حضور داشتند و پس از رای گیری صورت گرفته شده » مهدی عبوری » توانست با 8 رای به عنوان گزینه اول مجمع نمایندگان استان مازندران اعتماد نمایندگان مردم را برای تصدی استانداری مازندران کسب کند .


پس از مهدی عبوری سید مناف هاشمی و محسن نریمان نیز در رده های بعدی قرار گرفتند .


گفتنی است پیش از این نیز آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، شورای عالی اصلاح طلبان استان مازندران و جمعی از علما ، چهره های فرهنگی ، سیاسی و فعالان عرصه های مختلف در نامه هایی جداگانه به رئیس جمهور ، خواستار معرفی مهدی عبوری به عنوان استاندار مازندران شده بودند .

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سوادکوهی 31 شهريور 1396
تبریک به آقای عبوری . دیگه حجت برای وزیر کشور تمام شد . انشاالله با آمدن عبوری در استانداری بازنشسته ها بای بای کنند و بروند . خسته شدیم دیگه
مازندرانی 31 شهريور 1396
درود بر نمایندگان محترم مازندران که جناب دکتر مهدی عبوری را برای استاندار مازندران انتخاب کردند. تبریک به همه مردم شریف مازندران
ساروی 31 شهريور 1396
مجمع نمایندگان مازندران بهترین تصمیم گرفتند و آن انتخاب حاجی عبوری مدیر توانمند و دلسوز مازندران بعنوان استاندار مازندران. نمایندگان شریف استان متشکریم
پاسخ ها به این نظر
جوان 31 شهريور 1396
آقای دکتر عبوری باعث افتخار مازندران هستند.آقای دکتر عبوری مدیر نمونه کشور
علی 31 شهريور 1396
دلیلی نداره نماینده های مجلس برای انتخاب استاندار جلسه بذارن...اصلا ربطی به نماینده ها نداره..
اگه این آقایون خیلی کار بلد هستند، یه فکری به حال تخصیص بودجه به استان بکنند که همیشه از همه استان ها عقب هستند...
بهتره فقط سرشون تو کار و مجلس باشه و در کار قوه مجریه دخالتی نکنند.
پاسخ ها به این نظر
سید 31 شهريور 1396
درسته که نمایندها وظیفه تصویب قانون رو دارندو قوه مجریه وظیف آجرای آنرا . اما هم قوه مجریه میتونه جهت بهتر اداره کردن مملکت به مجلس لایحه بده و هم نماینده ها میتونن جهت بهتر اجرا کردن قانون در حوزه انتخابیه خودشون به دولت کمک کنند
آقای عبور فقط یک پیشنهاد است که دولت اگه گزینه بهتری داره میتونه قبول نکنه
علی اقا مد نظر شما کیه و اگر از شهر شما کسی انتخاب بشه نمایندها میتونن پیشنهاد بدن
احمد 31 شهريور 1396
این طرز فکر شما رو قبلی ها داشتن که به اینجا رسیدیم،یعنی واقعا بعد 40 سال به این نتیجه نرسیدید یا اینکه نفع شماست این طرز فکر؟
نا شناس 1 مهر 1396
علی آقا طبق قانون نماینده مجلس حق دخالت در همه امور رو داره
استانداری یه استان بحث خیلی حساس و مهمی هست و حتما نیاز به چنین جلساتی هست که نماینده های مردم نظر بدن، اگه ما نظر ندیم اونا از بالا یه مدیر میفرستن حالا آیا این مدیر بدرد استان ما میخوره یا نه؟ نکنه این مدیر بیاد آب مازندران و بفرسته سمنان ما اینجا گرفتار بشیم؟ از اصفهانی ها و سمنانی ها یاد بگیریم باهم متحد باشیم
نا شناس 1 مهر 1396
دوست عزیزم نمایندگان اگر با استاندار همسو و هم فکر باشند خیلی بهتر است
مگر می شود نماینده در انتخاب استاندار نظر ندهد؟
چطور می شود ستاد اصلاح طلبان همایش برگزار می کنند و برای استان استاندار مشخص می کنند ولی عصاره مازندران که این عزیزان هستند نمی توانند استاندار را به دولت معرفی کنند؟
به نظر من نمایندگان علاوه بر اینکه بهترین کار ممکن را کردند بلکه بهترین انتخاب را هم کردند
رضا 2 مهر 1396
علی آقای عزیز،نه اینکه به نماینده ها ربطی نداره!!
نماینده ها قراره بودجه برای شهر موکلانشون تصویب کنن و یا رایزنی کنن،این بودجه در اختیار تیم مدیریتی که استاندار انتخاب میکنه قرار میگیره، پس یک تیم مدیریتی قوی میتونه از این بودجه در مسیری که مشخص شده هزینه بشه،نه راههای فرعی و انحرافی!! اینجاست که یک استاندار مدیر میتونه با انتخاب فرماندار و بخشدار قوی و پاک، باعث پیشرفت اون منطقه و در کل،پیشرفت استان بشه.
نماینده باید گزینه ای که بدرد استان بخوره رو پیشنهاد بده وگرنه بلایی که 4 ساله سر استان اومده و باعث عقبگرد استان شده، ادامه خواهد داشت.
مدیریت کسب کردنی نیست، مدیریت رو نمیشه توی دانشگاه بدست آورد که اگه میشد الآن مدیر صادر میکردیم!!!!!
مدیریت ذاتی ست. به امید خدا و با درایت مدیران ارشد استان، علمای معزز مازندران و فرهیختگان تخبه و دلسوز،دکتر عبوری بر مسند استانداری مازندران خواهد نشست و ثمره مدیریت ایشون رو در 4 سال آینده، همزمان با پیشرفت مازندران در صنعت توریسم و گردشگری،خواهیم دید.
انتخاب اول گردشگران وطنی و خارجی، مازندرانی خواهد بود که در این چندسال پس از انقلاب،چوب ندانم کاری مدیران استانی گذشته رو خورده.
زمانی که با دلارهای دولتی کارخانجات بزرگ و پیشرو در استانهای همجوار ساخته میشده،مازندران چوب صنعت کشاورزی رو خورده که در این زمینه هم قدمی از قدم برنداشت.
کجایند آقایان مدیری که شعار پیشرفت کشاورزی مازندران رو میدادن؟
کجایند مدیران مثلاً با تجربه مدیریتی بالا که صنعت توریسم رو از غرب استان تا محمودآباد میبینن؟
مدیرانی که از اجرای طرح سالم سازی دریا و استفاده از این موهبت الهی که خدا توی دامن ما انداخته، ناتوانن،کجاین تا جواب بدن؟
علی آقا، اگه ذره ای دلت واسه استان مازندران میسوزه، اگه ذره ای عرق و تعصب داری،خاله زنک بازی هارو کنار بزار و بزار برای یکبار هم شده استان دست اهلش بیافته.
39 سال مدیرانی با کوله باری از تجربه اومدن و دریغ از پیشرفت!!
برای یکبار هم که شده، مدیر جوانی که 6 سال مدیریت شهری در مرکز استان، گواه مدیریت و توان اوست،مدیریت استان رو در دست بگیره تا شاهد شکوفایی استان بزرگ مازندران باشیم.
جناب آقای رمدانی،علی رغم لطف مردم عزیز استان به دکتر عبوری و اقبال عمومی از ایشون، متأسفانه تعدادی از مخالفان شخص دکتر عبوری(چرا که دشمنان شخصی هم به علم و آگاهی و مدیریت ایشون اقرار دارن) با نوشتن کامنتهای خلاف اخلاق ایرانی اسلامی،باعث ناراحتی دوستداران دکتر عبوری شدن،لذا خواهشمندم این متن رو منتشر نمایید.
قبلاً از همکاری شما با حامیان دکتر عبوری و بابت برگزاری همه پرسی رسانه ای، که وظیفه ذاتی یک رسانه هست، ممنون و سپاسگزاریم.
یا علی.
حمید 31 شهريور 1396
تا غروب یکشنبه صبر کنید.
این پیشنهاد نمایندگان محترم بود و باید دید تصمیم وزارت کشور و دولت چیست/
امثال اقای رحمان زاده سابقه وزارت کشوری قوی دارند.
ماهان 31 شهريور 1396
انشااله آینده ای خوب برای استان ترسیم شود :ورزش،درمان،صنعت،کشاورزی که درهمه آنهاضعف دارم.
رحمانی 31 شهريور 1396
در یک نگاه همه جانبه حضور اقای عبوری می تواند رشد بالنده ای را با توجه به دارا بودن خضوصیات مثبت از جمله جوانی.شانیت اجرایی و سوابق درخشان در استان ایجاد کند.
بهروز 31 شهريور 1396
فکر کنم با اومدن عبوری استانداری مازندران هم مثل شهرداری ساری ورشکست بشه
مجتبی 1 مهر 1396
با امدن فردی پر تلاش که کارنامه خوبی هم داره میتونه با عملگرایی مسیر پیشرفت استان رو به سمت خوبی هدایت کنه .درود بر اتحاد و همبستگی بین نمایندگان و فرهیختگان و سیاسیون مازندران با اتحاد در همه زمینه ها میشه روزهای خوبی رو برای استان مظلوم و محروم خودمون ترسیم کنیم.
مازندرانی س 1 مهر 1396
ضمن عرض خسته نباشید به نمایندگان محترم مازندران ، ضمن اینکه دغدغه و دلسوزی زیادی برای استان مازندران دارند باتوجه به اینکه درمجلس سوگند یاد کردند که خدا را شاهد و ناظر اعمالشان قراردادند به فکر این باشند که چگونه در انتخابات شورای شهر ورود پیدا کردند و برای آرا ء به حق مردم هیچ ارزش و احترامی قائل نشدند و حق بعضی از آقایان را تضییع کرده اند حالا خودشان را بی عیب و بدون مشکل می دانند و گزینه هایی را برای تصدی استانداری مازندران انتخاب و معرفی می نمایند . به نمایندگان محترم توصیه می کنیم بررسی بیشتری نسبت به فرد دلسوز و سالم و دارای تجربه سیاسی و سوابق اجرایی و بدون حاشیه برای تصدی استانداری مازندران معرفی نمایند .
نا شناس 1 مهر 1396
احسنت بر شما هشت نفر نماینده محترم
کار مردانه ی شما فراموش نخواهد شد
با حاج مهدی عبوری پیش بسوی مازندران جدید از نظر کشاورزی و صنعت و فرهنگ
خدا قوت
نا شناس 1 مهر 1396
نمایندگان وائمه جمعه اگر از اینها نظر خواسته شد فقط حق نظر ومشورت دارند اصلا نباید در عزل ونصب مدیران استان وشهرستان دخالت کنند و متاسفانه تاکنون اینگونه بود وانگار حق قانونی انان بوده وبرای مردم هم به باور تبدیل شده به امید رفع این رویه وموانع غلط،
نا شناس 1 مهر 1396
شمال نیوز عزیز چرا دروغ میگی؟ بنده کاملا از جلسه خبر دارم و اصلا رای گیری نشد کل جلسه این بوذ:
????جلسه #مجمع_نمایندگان استان مازندران امروز صبح (1 مهرماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. نمایندگان مردم مازندران پس از بحث و تبادل نظر پیرامون معرفی گزینه های پیشنهادی #استانداری_مازندران مقرر کردند آقایان :

????محسن نریمان
????مهدی عبوری
????سید مناف هاشمی
با شرکت در جلسه آتی مجمع به #ارائه_برنامه بپردازند و پس از آن نتیجه تصمیمات مجمع به وزارت کشور منعکس شود.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1396
من متاسفم که چنین صداهایی در مازندران می شنویم
شما یا نماینده هستید که از همه جلسه با خبرید یا اینکه از علوم ماورایی مطلع هستید
ما در مازندران مانند آقای عبوری کم سراغ داریم من اهل چالوس هستم و همسرم از ساری هستند باور کنید که کار کردن در ساری خیلی مشکل هست همین کارهایی که آقای عبوری در ساری کرد هیچ مدیری جسارت چنین کاری را نداشت من بواسطه شغلم مدت 15 سال ساکن تهران هستم اما ساری را تازه بعنوان یک شهر قبول کردم خیلی کارهای جسورانه و انقلابی انجام داد من از طریق همین سایت به ایشون و همکارانش خسته نباشید می گویم اول آرزو می کنم استاندار مازندران شود و در ثانی دلم می خواهد برای یک دوره شهردار چالوس باشد اگر روزی شهردار چالوس شود چالوس را بعنوان مرکز توریسم خواهد کرد
نا شناس 1 مهر 1396
من به نوبه خود از تک تک نمایندگاه عزیزمان چه موافق و چه مخالف تشکر می کنم و فهم من از این انتخاب اینست که برایند چشم انداز نمایندگان بزرگوار مازندران در پی آبادانی و پیشرفت است ضمن احترام به شخصیت همه مدیزان کنونی مازندران و تشکر از زحمات آنها ایمان دارم که آقای عبوری استان مازندران را به جایگاه اعلا می رساند.
همه باید کمک کنیم تا استانمان را بسازیم فارغ از هرگونه شهرگرایی و منطقه گرایی.
نوری 1 مهر 1396
اصل تفکیک قوا ، اصل چندم قانون اساسی بود ودقیقا چی میگفت؟؟؟
سرباز گمنام 2 مهر 1396
باسلام و درود بر دلسوزان و سياسيون محترم مازندران كه شخص اصلح را براي بهبود تمام وضعيتهاي موجود استان معرفي نمودند، حال ضمن تبريك و خدا قوت به استاندار محترم، جهت احياء حق و حقوق پايمال شده مردم علوي مازندران و شفاف سازي،تمامي متخلفان در هر سطوحي را به دست قانون و قوه مقتدر قضايي معرفي و بسپارد، توكلت علي الله .....
بیش از هزاران منهدسین کشاورزی استان مازندران 2 مهر 1396
درود بر عبور چهره جوان و مردمی شهرستان ساری ، تبریک به مردم شریف و ولایت مدار استان مازندران
کم هوش 2 مهر 1396
یکی به ما بگه که نسبت عبوری با دولت چیه؟
شمه قربون برارون خاخرون اصلا همه چی درس بونه بووین که وی چتی در دل نماینده ها هنیشته؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.469 seconds.