.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی‌احتیاطی نوجوان 13 ساله علت حادثه پارک آبی پردیس بوده است
مدیرمجتمع پارک پردیس بابل گفت: حادثه پارک آبی پردیس ناشی از بی‌احتیاطی نوجوان 13 ساله بابلی بوده و ربطی به وسایل پارک نداشته است.

به گزارش شمال نیوز، در چند روز اخیر در پی حادثه برای نوجوان 13 ساله در حین بازی در پارک آبی پردیس که منجر به مصدومیت وی شده نگرانی‌هایی را در بین خانواده‌ها ایجاد کرده ، مدیر مجتمع پارک پردیس نوشیروانی توضیحاتی در خصوص این حادثه ارائه کرده است.

مدیر مجتمع پارک پردیس گفت: مجموعه پارک آبی پردیس با داشتن بهترین برند وسایل آبی و استانداردهای لازم به شماره 3642 مورخ 30 خرداد 96 و بیمه کامل مجموعه کارکنان اشخاص و حوادث و تمامی آیتم‌های ایمنی، حفاظتی و قانونی بوده که مجوز فعالیت مستمر این مجموعه مهر تایید این موضوع است.

کسری مقدم اظهار کرد: ️حضور مداوم و مستمر ناجیان غریق، تیم اورژانس فوریت‌های پزشکی در زمان حضور شهروندان و همچنین بازرسی مداوم و مستمر کارشناسان بیمه، استاندارد و بهداشت آب از مجموعه و تایید مسائل امنیتی و یا فنی پارک برای رفاه و بهره‌وری شهروندان فعال است.

وی در خصوص حادثه رخ داده برای نوجوان 13 ساله بابلی، افزود: دریچه مکش تعبیه شده در کف استخر به مساحت 25 سانتی متر در 25 سانتی متر بوده که ورود یک انسان در آن غیر قابل امکان است.

مقدم افزود: نظر به اینکه مصدوم شخصاً به دریچه مکش از باب کنجکاوی نزدیک شده به خاطر مکش به سمت دریچه کشیده شده که موجب خون مردگی در ناحیه قفس وی می‌شود و بلافاصله توسط تیم اورژانس فوریت‌های پزشکی این مصدوم سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل  شد که اکنون از بیمارستان مرخص و حال عمومی وی مساعد است.

وی تصریح کرد:  محل وقوع حادثه دارای عمق 120 سانتی متر بوده که دارای استاندارد کامل است و در زمان وقوع حادثه، بلافاصله ناجیان غریق و تیم اورژانس در محل به صورت فوری حاضر شده و مصدوم با هوشیاری( GCS15) برای تحت نظر بودن مطابق استاندارد پزشکی به بیمارستان منتقل که پس از آن به سلامت ترخیص شد.

مدیر مجتمع پارک پردیس نوشیروانی با  ابراز خرسندی از سلامت این نوجوان و ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، گفت: آنچه مسلم است این مجموعه تمامی توان انسانی، قانونی و تخصصی خود را برای بالاترین ضریب امنیتی و استاندارد به کار گرفته تا مراجعه‌کنندگان با آسودگی خاطر از خدمات این مجموعه استفاده کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.765 seconds.