.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذوب‌آهن هم بعد از بازی با فجرسپاسی بیانیه داد
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هم بعد از بازی با فجرسپاسی در جام حذفی علیه داوری این بازی بیانیه منتشر کرد.

به گزارش شمال نیوز، جواد نکونام در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک در شبکه ورزش در مورد شکست دو بر یک مقابل فجر سپاسی اظهار کرد: ما در این بازی یک گل دیگر هم زدیم که با تصمیم کمک داور این گل مردود شد و کمک داور اعلام کرد که توپ از خط زمین پیش از آنکه گل شود، رد شده و ما هم اعتراض نکرده و بازی را انجام دادیم و بعد از اینکه یک بر صفر از حریف پیش افتادیم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم که متاسفانه دقت لازم را نداشتیم. در دقیقه 90 هم روی یک اشتباه گل خوردیم و گل دقیقه 90 شیرازه تیم ما را از هم پاشید. بعد از آن من ناراحت بودم و اصلا روی گل دوم حریف حواسم نبود. ما بازی را باختیم و این برد هم مبارک فجرسپاسی باشد. اعتراضی هم نداریم. 

وی افزود: سرمربی فجرسپاسی مدعی است که بازی در نیمه دوم یکطرفه بوده. بله یکطرفه بود زیرا در برخی از صحنه‌ها داور با تصمیمات اشتباهش بر روی تیم ما تاثیر گذاشت. 

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در مورد اینکه پیش از این گفته بود هر تیمی با فجرسپاسی بازی دارد نسبت به داوری معترض می‌شود، بیان کرد: بله دقیقا تیم ذوب‌آهن هم بعد از بازی با فجرسپاسی و حذف از جام حذفی علیه داور این مسابقه بیانیه منتشر کرد. 

کاپیتان اسبق تیم ملی در مورد اینکه معتقد است دست‌هایی پشت پرده برای این تیم فعالیت می‌کند، تصریح کرد: من نمی‌دانم دست یا پایی در پشت پرده در جریان هست یا نه اما در این فوتبال بوده‌ام و خیلی‌ها را می‌شناسم و حرف الکی نمی‌زنم.

وی در مورد درگیری مدیرعامل باشگاه خونه به خونه با مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: من در جریان این درگیری نبودم و در کنار زمین حضور داشتم اما شنیدم که به مدیرعامل باشگاه ما بی‌احترامی صورت گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.