.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضریب سوادآموزی در مازندران بالای ۹۹ درصد است
استاندار مازندران گفت: استان مازندران در حوزه آموزشی رتبه خوبی دارد و ضریب سوادآموزی در استان بالای ۹۹ درصد است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح شنبه در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت:استان مازندران در حوزه آموزش و پرورش جزو استان های بسیار خوب به شمار می رود از این رو ضریب سوادآموزی بالای ۹۹ درصد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در زمینه ابتدایی و آموزش عالی درشرایط مناسبی قرار داریم در این راستا برای ارتقای کسب و کار و توسعه این امر مهم بایداقدامات لازم انجام شود.

به گفته استاندار مازندران با آغاز سال تحصیلی بیش از ۶۴ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان برای ارتقای کیفیت آموزشی برای کسب علم و دانش در حوزه تعلیم و تربیت به دانش آموزان خدمت رسانی می کنند.

فلاح با اشاره به ارتقای تولید علم و دانش در کشور تصریح کرد: امروز ثروتمندترین کشورها کسانی هستند که در زمینه علم و دانش گام بردارند لذا در این راستا باید بدانیم برای توسعه کارآفرینی گام های موثری در جهت ارتقای تولید علم توسط مسئولان آموزشی برداشته شود.

وی اضافه کرد: برای احیای نظام آموزشی و تحول در این مسیر باید زمینه های کسب و کار در حوزه تعلیم و تربیت رونق یابد.

یاسر هاشمی رفسنجانی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در ادامه اظهار کرد: توجه جدی به مقوله علمی از جمله مباحث مورد توجه آیت الله هاشمی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود که به مرور هم دراین برهه از زمان شاهد آن هستیم.

وی افزود: سواد علمی جز یکی از شاخص هایی که از زمان آغاز انقلاب بود که توجه آیت الله هاشمی رفسنجانی شاخص ۴۰ درصد به ۸۰ درصد رسید و امروز شاهد تحصیل ۱۲ میلیون دانش آموز در سراسر کشور هستیم.

هاشمی رفسنجانی رفع محرومیت فضای آموزشی را از جمله موضوعات مورد توجه و قابل پیگیری کشور برشمرد و همچنین خاطرنشان کرد به دنبال این هستیم حتی یک دانش آموز هم از نبود فضای آموزشی در رنج نباشد.

گفتنی است به همراه نواختن زنگ آغاز تحصیلی استاندار مازندران ، مدیران ملی و استانی از فضای کلاس درسی مدارس شاهد و دبیرستان آیت الله هاشمی رفسنجانی بازدید کردند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.