.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید محرومیت طارمی و قرمزها از سوی مدیران باشگاه با وجود تکذیب اولیه/ پرسپولیس وارد بحران شد
مدیران پرسپولیس که خبر محرومیت باشگاه و طارمی را کذب و حاشیه سازی علیه تیم عنوان کردند در کمتر از یک ساعت خبر را تایید کردند.

شمال نیوز: عصر امروز خبر محرومیت چهارماهه طارمی از حضور در پرسپولیس و همچنین محرومیت باشگاه از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی منتشر شد.

به گزارش شمال نیوز، ساعتی بعد خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قاطعانه این خبر را تکذیب و اعلام کرد حاشیه سازان در آستانه بازی با الهلال دنبال حاشیه سازی هستند.

رسانه ها به نقل از منابع آگاه از قطعی بودن حکم فیفا علیه پرسپولیس خبر دادند و عنوان شد که پرسپولیسی ها نیز در جریان هستند.

در کمتر از یکساعت طاهری مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که از فدراسیون فوتبال به آنها این خبر اعلام شده و قرار است جلسه ای فوری با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و در مورد این حکم تصمیم گیری شود.

خمارلو نیز اعلام کرد که طارمی به دوبی می رود و تاکید کرد روند رای فیفا که آن را حاشیه سازی علیه پرسپولیس می دانست، همانند آرای انضباطی امکان دفاع به پرسپولیس را خواهد داد و می‌توانند به دادگاه تجدیدنظر و یا به دادگاه CAS اعتراض کنند و به همین دلیل طارمی می تواند مقابل الهلال بازی کند.

با این حال اگر حکم صادر شده طبق ادعای رسانه ها قطعی باشد امکان اعتراض نیز وجود نخواهد داشت و تنها امید قرمزها نیز توافق با مدیران ریزه اسپور برای پس گرفتن شکایت خواهد بود اما آنچه مسلم است پرسپولیس که به تازگی از ماجرای شکایت مانوئل ژوزه خلاصی یافته، در آستانه حساس ترین بازی خود در فصل های اخیر با بحرانی تازه مواجه شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

alireza 1 مهر 1396
فقط یک جمله برای پرسپولیسی ها مینویسم خودشان قضاوت کنند.
موقع افتادن کسی خوشحال نباش شاید یه روزی هم نوبت خودت برسد.!!!!
استقلالي 1 مهر 1396
شمالي نيوز چه كيفي كند اگه راست ميگي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.