.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم احیای امر به معروف در جامعه/ اظهارات ترامپ ابلهانه بود
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در مجمع عالی سازمان ملل، گفت: این رئیس جمهور بی‌شعور سخنان زشت، ابلهانه، جاهلانه‌ای را در این مجمع مطرح کرد، این اقدام ترامپ نشان از سبک مغزی رئیس یک کشور است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران، اظهار کرد: امام حسین(ع) با قیام خویش به‌دنبال حفظ اسلام ناب محمدی بود.

وی با اعلام اینکه برنامه براندازی اسلام در دستور بنی‌امیه بود، افزود: یزید این موضوع را آشکار کرده و اسلام در معرض خطر بود و معروف جای منکر و منکر جای معروف قرار گرفت.

امام جمعه موقت ساری، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر حسینی، امر عرفی و اصطلاحی نبود،مسئله امر به معروف یدی و عملی هم ممکن نبوده به این دلیل که دشمن قدرت کامل را در اختیار داشته، امام حسین(ع) برنامه خویش را به خوبی ترسیم کرده تا خواسته‌های اسلام را به خوبی اجرایی کند و هدفش احیا اسلام ناب محمدی بود.

این مسؤول اضافه کرد: وجود امام حسین(ع) برنامه خاصی را برنامه‌ریزی کرد و با قیام عاشورا زمینه احیاء مجدد اسلام را فراهم کرد.

یوسف‌پور یادآور شد: امام حسین(ع) چهره کریه یزیدیان را به خوبی به جهانیان نشان داد و با نثار جان خویش به همه خواسته‌های الهی خویش دست پیدا کرده و خداوند این پرچم سرخ را برافراشته نگه می‌دارد، امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان کرد: همه باید نسبت به احیاء امر به معروف تلاش کنند و ترک آن خطر برای جامعه اسلامی فراهم می‌کند، این موضوع به صورت جدی در برنامه کاری ما قرار گیرد.

یوسف‌پور خواستار برگزاری مناسب عزاداری اباعبدالله حسین(ع) در سطح استان مازندران شد و گفت: باید دل‌های ما حسینی شود، سیره و روش ائمه اطهار را در زندگی خویش ساری و جاری کرده و مسؤولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نسبت به برگزاری مناسب نماز عاشورا دقت کافی داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به آغاز برنامه‌های دفاع مقدس در سطح مازندران، بیان کرد: صدام تلاش داشت که انقلاب اسلامی را با کمک استکبار از بین بردارد، هدف آنها اسلام بود، با تلاش و حضور مشارکت ایثارگران انقلاب اسلامی ماندنی شد و ایران اسلام به قدرت بلامنازع منطقه‌ای تبدیل شده است.

این مسؤول ادامه داد: نیروهای مسلح بزرگترین سرمایه نقد کشور هستند، ارتش سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مطیع محض فرمانده کل قوا هستند، عزت و سربلندی آروز ملت بزرگ ایران اسلامی است.

یوسف‌پور با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در مجمع عالی سازمان ملل، بیان کرد: این رئیس جمهور بی‌شعور سخنان زشت، ابلهانه، جاهلانه‌ای را در این مجمع مطرح کرد، این اقدام ترامپ نشان از سبک مغزی رئیس یک کشور است.

وی اضافه کرد: آمریکا در همه زمینه‌ها شکست خورده است، این اظهارات نشانه ضعف و استیصال این رئیس جمهور است، مسؤولان کشوری و لشکری پاسخ این یاوه‌گوی‌های آمریکا را داده و مردم جواب این رئیس جمهور بی‌شعور را می‌دهند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه به شروع سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: متولیان آموزش و پروش، خانواده و دانشگاه باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به نسل آینده انقلاب اسلامی داشته باشند، به سبک زندگی اسلامی و قرآنی در مراکز آموزشی باید توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: مسؤولان در تعلیم و تربیت این سرمایه بزرگ با همه وجود تلاش کرده و دانش آموزان امانت الهی برای آینده و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه موقت ساری در پایان گفت: ملت ما به خوبی ثابت کرده است که فرهنگ ایران اسلامی فرهنگ عاشورایی است و شعار آنها جهاد است و هر چه داریم از شهدا و جنگ تحمیلی است، عظمت شهدای مدافع حرم بهتر از دیگر شهدا است، شهدا و خانواده‌های بزرگ حق بزرگی به گردن ما دارند و باید قدر دان آنها باشیم، این روحیه باید در جامعه حفظ شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.