.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صبح امروز انجام شد
اجرای حکم اعدام قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در ملاعام در آق‌قلا به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: حکم قصاص این فرد که مهر سال گذشته مامور نیروی انتظامی استان را به شهادت رساند، پس از تایید در دیوان عالی کشور و استیذان (اجازه اجرای حکم اعدام) رئیس قوه قضاییه امروز در آق‌قلا اجرا شد.

وی تصریح کرد: این فرد به اتهام، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که هنگام دستگیری پنج مامور نیروی انتظامی را با اسلحه شکاری زخمی کرد که یکی از این ماموران به نام «گروهبان یکم حسین دیلم‌کتولی» بر اثر شدت جراحات وارده، به شهادت رسید.

هاشمیان افزود: قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه بازپرسی دادسرای آق‌قلا فرستاده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: پرونده قاتل پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست، برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک استان فرستاده شد و در این شعبه، متهم به قصاص نفس در ملاعام محکوم شد.

وی افزود: پرونده این فرد پس از تایید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه، برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب آق‌قلا فرستاده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.