.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
عصر امروز صورت می پذیرد ؛
تصمیم مهم مجمع نمایندگان مازندران درباره گزینه نهایی استانداری
شمال نیوز : مجمع نمایندگان استان مازنردان ، امروز در جلسه ای مهم نظر مشورتی خود را در خصوص انتخاب استاندار مازندران اعلام خواهد کرد .....
تصمیم مهم مجمع نمایندگان مازندران درباره گزینه نهایی استانداری

شمال نیوز : مجمع نمایندگان استان مازنردان ، امروز در جلسه ای مهم نظر مشورتی خود را در خصوص انتخاب استاندار مازندران اعلام خواهد کرد .

به گزارش شمال نیوز ، جلسه مجمع نمایندگان مازندران در حالی برگزار خواهد شد که سید علی ادیانی یکی از اعضای این مجمع روز شنبه گفته بود : در هفته جاری احتمال دارد این بحث در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در دستور کار قرار بگیرد.

این در حالی است که منابع خبری از برگزاری نشست ویژه مجمع در عصر امروز خبر داده اند و در این خصوص رای گیری صورت خواهد پذیرفت .

گفته می شود ؛ جمعی از نمایندگان اعتقاد دارند که باید هر چه زودتر نظر مجمع  ، قبل از تصمیم گیری هیئت دولت اعلام گردد تا در نهایت وزارت کشور در انتخاب استاندار نظر نمایندگان را نیز لحاظ نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هم استانی 20 شهريور 1396
215
37
پاسخ
با سلام و احترام خدمت نمایندگان محترم استان مازندران
از نمایندگان شریف استان مازندران عاجزانه در خواست می کنیم که آقای دکتر مهدی عبوری را بعنوان گزینه نهایی برای استاندار مازندران به وزارت کشور معرفی نمایید. نمایندگان محترم استان به والله آقای عبوری بهترین گزینه برای استاندار مازندران هستند و می تونه استان را سرو سامان دهند.لذا از نمایندگان محترم استان می خواهیم که خواهشا اختلافات کنار بزارند و بدور از اینکه مال کدوم شهر میباشند با اتحاد و همدلی انشاالله با آمدن آقای عبوری مرد سازندگی مازندران استانمان رو به پیشرفت ، توسعه و سازندگی بروند .لطفا به آقای عبوری اعتماد کنید و این موقیعت خوب را از دست ندهید .خواهشا درست تصمیم بگیرید چون تصمیم نادرست به ضرر استان تمام خواهد شد
رضا 20 شهريور 1396
197
28
پاسخ
امیدواریم امروز تصمیمی که صلاح استان میباشد و آنهم اجماع بر مهدی عبوری، شهردار ساری ست گرفته شود.
با تمام احترامی که برای بقیه نامزدهای محترم قائلیم، دکتر عبوری توان هدایت استان در مسیر پیشرفت را دارند.
ایشان اعتنقادی به جابجایی های اتوبوسی ندارند و پیشرفت را فدای اختلافات سیاسی نمیکنند.
مدیریت ایشان در شهرداری گواه این مطلب است،یکی از رموز مدیریت دکتر عبوری، کار کردن با مخالفان خود میباشد.برای ایشان تخصص مهمتر است.
با توجه به اینکه پرورش یافته مکتب ایثار و شهادت هستند، کسانی که ایشان را نمیشناسند، پس از مدتی عاشق خدمت در رکاب دکتر عبوری می گردند.
عده ای از دوستان مخالف که معتقدند ایشان سیاسی نیستند و مدیریت در استانداری از شهرداری متفاوت است،عارضم که مدیریت در شهرداری ساری ،مرکز استان کم زحمتی نیست.
نمیتوان منکر تغییرات شگرف ساری طی مدت 5 سال شد.نمیتوان از اتمام پروژه عظیم هدایت آبهای سطحی به سادگی گذشت،نمیشود از پارک زیبای ملل که دیگر یکی از نشانه های شهر ساری شده،یا پارک ولایت که بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود،پارک بانوان که خواسته بحق بانوان محترم مرکز استان بوده،میدان زیبای ابن شهرآشوب ساروی با آن معماری شگرف،بازگشایی کمربندی و بلوار امام خمینی(ر.ه)،زیرگذر میدان ولیعصر،روگذر و زیرگذرهای بسیاری که مردم عادی و کوچه و بازار،بدون گرایشهای سیاسی،اذعان دارند.
انشاءالله با اعتماد به جوانان،شاهد شکوفایی استان در کشور خواهیم بود.
ثابت شده که با اعتماد به جوانان ضرر نکردیم.
بدون هیچ گرایش سیاسی فقط و فقط پیشرفت استان را در نظر بگیرید.
با انتخاب دکتر عبوری، آیندگان هم شما را بخاطر تدبیرتان به خاطر خواهند سپرد و از شما به نیکی یااد خواهند کرد.
پاسخ ها به این نظر
ساری1400 20 شهريور 1396
سال 1400، سال ظهور مازندرانی جدید،آباد خواهیم بود، آنهم با دستان پرتوان دکتر عبوری عزیز،
سردار سازندگی،
معمار مازندران نوین.
علي 20 شهريور 1396
69
18
پاسخ
تغيراستاندار
ناشناس 20 شهريور 1396
4
27
پاسخ
با سلام - ضمن احترام به نظر همه هم استاني هاي محترم ، بنده با شناختي كه از آقاي عبوري دارم معتقدم ايشان در امور اجرايي بسيار توانمند اما از نظر سياسي و ساختار سازماني ضعيف هستند انتصاب ايشان از جهت عمراني بسيار مفيد اما از نظر سياسي و ساختار سازماني نياز به پختگي بيشتري دارد لذا با توجه به گزينه هاي مطرح در استان به نظرم ايشان گزينه بهتري براي استانداري مي باشند اما نياز به مشاوران سياسي بسيار قوي دارند تا احساسي تصميم نگيرند . به اميد بهترينها براي استان مازندران.
نا شناس 20 شهريور 1396
5
23
پاسخ
نمایندگان محترم خواهشمند است بگذارید آقای مهدی عبوری در شهرداری ساری بماند تازه ساری دارد جان می گیرد بخدا هنوز زیاد کارهای انجم نشده دارد استاندار فراوان است تو و بخدا به سا یا ظلم نکنید
نا شناس 20 شهريور 1396
26
3
پاسخ
از همه نمایندگاه و خواص و نخبگان استان دلاورخیز مازندران استئعا داریم آقای عبوری شهردار کنونی ساری را بعنوان استاندار معرفی کنند
آقای عبوری در یک دوره در شهرداری ساری به اندازه یک وزارت خانه کار کرد
ایشان دارای این توانمندی هستند که ضمن تعامل با تک تک نماینگان بزرگوار استان فقط به فکر آبادانی استان عزیزمان باشد
آقای عبوری مدیری توانمند و لایق و از خانواده بزرگوار سه شهید پاک و وارسته هستند
همچنین ارتباط بسیار خوبی با قوای سه گانه برقرار می کند و این بهترین مزیت برای ما محسوب می شود
نا شناس 20 شهريور 1396
24
3
پاسخ
با نگاهی به چشم انداز توسعه کشور و استان مازندران ما نه تنها هیچ حرکتی رو به جلو نکردیم بلکه در بعضی زمینه ها حتی به عقب رانده شدیم و یا خودمان خودمان را در مسیر خلاف کشاندیم
برادران بزرگوار امروز همه ما مردم به یک اندازه مسئولین به یک اندازه و صاحب نظران و اساتید و نخبگاه ما به اندازه دیگر مسئولیم که راه هدایت و روشن را طی کنیم این سند بدست کسانی تهیه شده که عصاره کشور بوده و هستند بنا براین فردی باسد سکان این استان را در دست گیرد که اولا دارای انرژی فراوان و پتاسیل بالایی باشد
ثانیا تعامل بسیار بالا با نمایندگان و مقامات ارشد کشوری و حتی اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و کسانی که دارای تجربیات زیادی هستند داشته باشد
من تصور می کنم که آقای دکتــــر عبوری همه این شاخصه ها را دارا می باشد
نا شناس 20 شهريور 1396
23
2
پاسخ
باور کنیم که همه فرزندان مازندران دلیر و دلاور و نخبه هستند سعی نکنیم همدیگر را تخریب کنیم استاندار مازندران باید از بین فرزندان ما انتخاب شود و آقای عبوری یکی از آن دلیرمردانی است که در آزمایش دوران خدمتش موفق و سربلند بود
نمایندگان بزرگوار استان!
استدعا داریم اینبار بیائید این عزیز را انتخاب کنید تا مشکل بیکاری ما جوانان حل شود و چرخ شهرک های صنعتی استان با سرعت بیشتری بچرخد
رزمنده هشت سال دفاع مقدس 19 شهريور 1396
1
25
پاسخ
با سلام و احترام. ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام جناب آقای دکتر کریمی با توجه به سوابق خدمتی در استانداری و اخذ رتبه استادی در رشته علوم سیاسی به لطف خدا انتخاب گردد برنامه ای جامع ندوین بنماید استان مازندران توسعه چشمگیری خواهد داشت. به امید خدا
shahi 19 شهريور 1396
5
21
پاسخ
استاندار باید از قلب تپنده مازندران(بابل) باشد، وگرنه ساروی ها همچی رو به نفع خودشون تموم میکنن.
نادر 19 شهريور 1396
5
23
پاسخ
اگرچه هرچه زودتر باید استاندار فعلی تغییر کند امابموجب کدام قانون نمایندگان حق انتخاب ویا حتی پیشنهاد و معرفی استاندار را دارند ؟
نا شناس 19 شهريور 1396
25
3
پاسخ
من از مسئولین محترم سایت شمال نیوز خواهش می کنم نظر این فرهنگی بازنشسته را به گوش هم استانی های عزیزم برساند
من سالها به فرزندان این دیار راه روشنایی را نشان دادم و به آنها آموختم که راه را از چاه بشناسند
آقای عبوری از خانواده ای است که ما حتی نمی توانیم یک میلیونیوم مصیبتش را تحمل کنیم خانواده ای که سه فرزند دلبندش را به نظام هدیه کرده است دوستان عزیز من برادر برومنش حجت لله را ازنزدیک می شناختم و می دانم که چقدر در حفظ آرمانها انقلاب تلاش کرد
ایشان هرآنچه نیاز بود در جهت رفاه شهروندان دریغ نکرد و انجام داد و سالها بود که شهر مسیر بسته ای داشت الآن شکر خدا همه جای شهر به اندازه کافی کار شد و ترافیک تقریبا حل شد آبهای سطحی همیشه مشکل اصلی شهروندان بود به شکرانه حق این مشکل تا حدودی حل شد و هنوز هم دارند برای حل این مشکل کار می کنند پل زغالچال را یاد دارید که از کی شروع به ساخت شده بود؟اما او با همت والایی که داشت در یک مدت معین و کوتاهی آن را به انجام رساند من واقعا نمی توانم همه عملکردش را برای شما توضیح دهم چون در هر منطقه و نسبت به هر موضوع خاصی ایشان برای ما شهروندان کار کردند
من از شما خواهش می کنم از ایشان حمایت کنید تا ایشان استاندار شود و ما بتوانیم از انرژی ایشان در جهت آبادانی این استان شاهد شکوفایی بی نظیری باشیم
ناشناس 19 شهريور 1396
24
3
پاسخ
امیدوارم از مهدی عبوری انتخاب شه با اینکه من یک بابلی ام ولی دوست دارم عبوری استاندار شود
مازندرانی 20 شهريور 1396
5
24
پاسخ
سلام دارم محضرهمه مردم شهیدپروروولایی استان لاله خیزمازندران!!1
عزیزان!!!بنده مازندرانی ام وسن منم بالای54ساله!!نسبت به کشورونظام وآر
مانهای نظام مقدس نیزپایبندوایضاوفادارنیزمیباشم!!وهمچنین نسبت به جبهه
جنگ وشهیدوشهادت نیزبیگانه نیستم!! بنحویکه برادرم وپسرعمویم و.....هم
سفرباکاروان شهدابوده وهمچنین حقیرهم حدود2سالی رامفتخربه افتخارحضور
درجبهه های حق علیه باطل بوده وبدابحالم که علیرغم2/3مرحله مجروحیت تو
فیق برآن نداشتم تابه برادروپسرعمووسایرشهداملحق شوم!!!اینک هم حاضر
م تاجانم رابرای حفظ وحراست ازمملکت وحفظ تمامیت ارضی کشورم وحرمین
شریفین نثارکنم!وتارمقی بربدن دارم.وفاداربه آرمانهای خمینی کبیرورهبرم اما
م خامنه ای خواهم ماند!همه اینهاروگفتم تانکنددوستان مرامتهم به....ننمایند
واما اصل سخنم براینست !!! برادربزرگوارم جناب عبوری انسانیست مومن!متدین!توانمند!وارزشی!!که میتوانددرمجموعه شهرداری منشاءخیروخدماتی
بسیارموثرباشند!!ولی دوستان همه این ابرازاحساسات ستودنیست!!ودرجای
خود.قابل تقدیرمیباشد!!! اما کسوت استانداری برای این بزرگواربنظراین حقیر
قدری مبالغه وعلی النهایه قراردادن این سرمایه ارزشمندوگرانبهادرمسیرتندباد
وطوفان سیاست بوده وحیف است که بادستان خودمون چوب حراج به داشته ها
یمان بزنیم!!!ردای استانداری قدری برای این دوست وبرادربسیارعزیزمن.قدری
ناهمگونست!!!آقامهدی عزیزنخواستم خودمومعرفی کنم امابه خداوندقسم
من دوستداروخیرخواه شماهستم!واگرجزخیرخواهی نظری دیگرداشته باشم
خدامنونبخشه!!والعاقبه وللمتقین!!!
مهندس علی 20 شهريور 1396
7
18
پاسخ
امیدواریم که نمایندگان ما اینقدر امی نباشند که مهدی عبوری را پیشنهاد نماdkn . ظاهراٌ خرید رأی و گول زدن مردم و تبلیغات غیر متعارف ، زیر زبان بعضی ها مزه کرده است . ممکن است شما بعضی از افراد مانند خودتان را گول بزنید ولی بعید بدانم افراد با تجربه و تحصیلکرده بتوانید به راحتی متمایل به خودتان بکنید .
مازرونی 20 شهريور 1396
24
5
پاسخ