.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نکا خبر داد:
۷۳ پروژه طی هفته دولت در نکا به بهره برداری می‌رسد
فرماندار نکا با اشاره به برنامه‌های هفته دولت از افتتاح و بهره برداری ۷۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، جعفر احمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرمانداری نکا برگزارشد، از هفته دولت به عنوان فرصت مغتنم جهت ارزیابی اقدامات انجام شده، عملکرد دولت مردان و رضایتمندی مردم یاد کرد و همچنین اظهار داشت: باید اقدامات دولت در این شرایط سخت اقتصادی که با توطئه دشمنان همراه بود را به اطلاع عمومی مردم برسانیم و طبق فرمایش امام راحل (ره) مردم را از کارهای انجام شده آگاه کنیم حتی اگر اندک باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت از افتتاح و بهره برداری ۷۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان دراین شهرستان خبرداد.

فرماندار نکا به پروژه‌های عمرانی حوزه آموزش اشاره و تصریح کرد: در این هفته مدرسه کلاسه بهپاک، مدرسه کلاسه روستای شیت با اعتبار دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال افتتاح و مدرسه شهید بردبار در نکا با اعتبار اولیه میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

به گفته احمدی در حوزه سلامت نیز افتتاح مرکز جامع سلامت چلمردی، خانه بهداشت در روستاهای بادابسر، سفید کوه و همچنین افتتاح هتلینگ بیمارستان بوعلی نکا با اعتبار یک میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان انجام خواهد شد.

این مسئول اهمیت به حوزه کشاورزی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شرق مازندران یاد کرد که با توجه به امورات مردم منطقه دراین راستا تأمین آب اراضی شیبدار و احداث باغ در فاز ۲ با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان در روستای اومال از توابع بخش مرکزی نکا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه گازرسانی نیز خط انتقال ۱۶ اینچ به طول ۳۷ کیلومتر، ایستگاه ۱۲۰ هزار در شهرک صنعتی و همچنین خط تغذیه و شبکه داخلی ۱۶ اینج برای ۹ روستا (یعقوب محله، خرم جماز، درویش خلگ، دوآب، بندبنی، اوکرکا، درویشان، سه کیله، کرداب) با اعتبار بالغ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار نکا با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به توسعه حوزه روستایی بسیار توجه شده است تصریح کرد: افتتاح طرح هادی در روستاهای (اومال و سیاوشکلا و کلت) با اعتبار یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان، احداث پنج دهنه پل در روستاهای طوسکلا – شهاب الدین و ملاخیل و ارم با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیون تومان احداث دیوار حفاظتی، پل داخل بافت، حصار کشی قبرستان روستای سوچلما با اعتبار ۲۵ میلیون تومان وکلنگ زنی دهیاری ندافخیل از جمله برنامه‌های مورد توجه دولت در این هفته خواهد بود.

احمدی ادامه داد: سالن چند منظوره در مسکن مهر با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود تا با فراهم شدن ظرفیت‌های ورزشی دراین منطقه بخش اعظمی از مشکلات اهالی این محله مرتفع شود.


نماینده عالی دولت در نکا گفت: کلنگ زنی فاز دوم مجتمع ولامده برای ۷ روستا (سوته خیل، ابچین، ازرک، واودین، محسن آباد، سورک، ولادیمه)، کلنگ زنی فاز دوم مجتمع شهدای پی رجه برای ۴ روستا (سه کیله، درویشان، اوکرکا، کرداب)، افتتاح آبرسانی روستاهای برما و بریجان وهمچنین مرمت، بازسازی و لایروبی ابندان استخرپشت با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به پروژه‌های حوزه عمرانی اظهار کرد: آسفالت روستای زرندین سفلی، سوچلما – ارم، شیت، درم، معابر مسکن مهر، آسفالت قطعه سوم جاده نکا به نیروگاه و همچنین آسفالت جاده لایی به بندبن (نوده – زنگت) در مجموع با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.


فرماندار ادامه داد: کانال بتنی هدایت آب‌های سطحی خیابان علمیه – کوچه امام حسین (ع) با اعتبار بالغ بر ۸۳۰ میلیون تومان در حوزه شهری طی هفته دولت بهره برداری می‌شود.


احمدی به طرح‌های حوزه فرهنگی و هنری شهرستان نکا اشاره و بیان کرد: افتتاح زائر سرای امامزاده عبدالله للرد، پرده برداری از ضریح امامزاده عبدالله للرد و امامزاده عبدالله تجرخیل با اعتبار ۴۸۴ میلیون تومان، افتتاح فاز ۱ مسجد مسکن مهر با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان همچنین اقامتگاه بوم گردی در کلت و دفتر خدمات مسافرتی با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان در نکا افتتاح می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.