.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به‌کار دوره پنجم شورای اسلامی در مرزن‌آباد
دوره پنجم شورای اسلامی در مرزن‌آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش شمال نیوز، پس از انقضای مدت خدمت اعضای شورای اسلامی دوره چهارم، طی آیین ویژه و انجام معارفه، اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر مرزن‌آباد کار خود را آغاز کردند.

معاون فرماندار چالوس در مراسم معارفه و آغاز به کار شورای اسلامی مرزن‌آباد، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای اسلامی دوره قبل، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی در سطح شهر و روستاهای کشورمان به‌عنوان منتخبان و نمایندگان مورد وثوق مردم در پارلمان محلی به شمار می‌روند.

محمدی فیروز ادامه داد: شوراها در واقع حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان محسوب می‌شوند که با تعامل و همکاری متقابل با مدیران دستگاه‌های اجرائی منطقه، همواره باید در پی رفع مشکلات و انجام رسالت‌ها و وظایف محوله خود به نحو احسن باشند.

وی بیان کرد: شوراها در هر شرایط و موقعیتی که هستند باید از دامن زدن به هرگونه امور اختلاف برانگیز پرهیز کنند.

 مسؤول برگزاری  انتخابات در حوزه فرمانداری شهرستان چالوس نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: حال که فعالیت شورای دوره پنجم آغاز شده، لازم است همه اعضای شورا در سایه  اتحاد و باحفظ انسجام و داشتن ارتباطات تنگاتنگ با موکلان خود از یک طرف و ارتباط با مدیران دستگاه‌های اجرائی منطقه و حوزه انتخابیه خود از طرف دیگر، باید در زمینه توسعه پایدار و اصولی برای منطقه برنامه‌ریزی کنند و همواره  در پی رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش فارس، پس از انجام معارفه اعضای شورای اسلامی شهر مرزن‌آباددر فضایی پر از انس، الفت وتفاهم، انتخابات بین اعضای شورا صورت گرفته و در نهایت کورش رزم‌جو با کسب حداکثر آرا به‌عنوان رئیس، سید عبدالله حسینی به‌عنوان نائب رئیس، محمدعلی مقیمی تیرگر منشی ، محمد ردائی عضو و هادی ردائی نیز به‌عنوان عضو در ترکیب پنج نفره اعضای شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد برگزیده و جای گرفتند.

گفتنی است، بلافاصله پس از انتخابات داخلی اعضای شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد در چهارچوب قانون کار خود را آغاز کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.