.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران 921 هزار جوان دارد
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: 921 هزار نفر از جمعیت استان مازندران را جوانان سنین 15 تا 29 سال شکل می دهند که این جوانان برای ازدواج و تشکیل خانواده به حمایت و توجه بیشترمسؤولان دارند.

به گزارش شمال نیوز، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مازندران در سال 96 با حضور مسؤولان و اعضای ستاد در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه خانواده و مسئوولین نقش مهمی در ازدواج جوانان دارند، اظهار کرد: اعضای ستاد با حمایت و پشتیبانی مسؤولان وظیفه‌شان را به خوبی انجام دهند تا شاهد رشد قابل توجهی در امر ازدواج باشیم.

وی افزود: در حال حاضر 921 هزار نفر از جمعیت استان مازندران را جوانان سنین 15 تا 29 سال شکل می‌دهند که این جوانان برای ازدواج و تشکیل خانواده به حمایت و توجه بیشتر مسؤولان احتیاج دارند.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این جلسه، جوانان را به ازدواج تشویق کرد و گفت: انسان با ازدواج و تشکیل خانواده کامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح عمومی جامع برای افزایش ازدواج در سطح استان اجرا شود، افزود: تمام مسؤولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند که ازدواج را در بین جوانان ترویج دهند و راهکاری برای کاهش طلاق داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد تا اعضای ستاد پیشنهادات و نظرات خود را برای ترویج ازدواج و کاهش طلاق طی یک هفته به دبیرخانه ستاد ارسال کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.934 seconds.