.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی اولویت پلیس است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: اولویت نخست پلیس در سطح سواحل پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و ارتقا امنیت است.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود میرفیضی سه شنبه شب در چهارمین جلسه ستاد اجرایی طرح های سالم سازی استان مازندران در سالن اجتماعات مجتمع کشاورزی بابلسر با بیان اینکه اوج سفرهای تابستانی در شهریورماه است،اظهار کرد: مسئولان نسبت به ساماندهی و متمرکز نمودن اسکان مسافران و ارائه خدمات مناسب با استفاده از امکانات موجود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سطح سواحل وظایف سنگینی بر عهده دارد،گفت: انتظار پلیس از مردم و مسافرانی که برای استفاده از مواهب الهی به استان مازندران سفر می‌کنند، رعایت هنجارها و حفظ ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه انتظار ما از مسافران توجه به هشدارهای ناجیان غریق و نیروهای امنیتی در سطح سواحل است،عنوان کرد: هدف ما ارتقا امنیت و آرامش در سطح سواحل است.

میرفیضی با بیان اینکه تمام دستگاههای ذیربط به ارزیابی عملکرد سطح سواحل پرداخته و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند،خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی اجتماعی، تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین موضوعات فرهنگی انتظامی استان برای اجرای طرح سالم‌سازی دریا است.

وی با توجه به اقدامات انجام شده در نقاط آسیب پذیر به کمبود امکانات زیرساختی و بهداشتی در سطح سواحل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مهم ترین مشکل ما در سطح سواحل عدم ساماندهی جت اسکی، چهارچرخ ، اسب سواران و غیره است که دریافت هزینه های مازاد موجب نارضایتی مسافران شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به بکارگیری ماموران انتظامی در طرح ها و با بیان اینکه مامور انتظامی صرفا جزء نیروهای انتظامی نیستند بلکه کسانی هستند که امنیت را در سواحل برقرار می کنند،اظهار کرد: یکی از معضلات ما در شهرک های ساحلی ،هنجارشکنی بعضی از مسافران است که باید جدی گرفته شود.

میرفیضی در پایان گفت: نخستین اولویت ما در سطح سواحل پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و ایجاد فضای امنیت روانی در بین مسافران است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.