.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیمه‌تمام ماندن مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شورا ؛
حاشیه های شورای پنجم در مازندران را « آملی ها » کلید زدند !
شمال نیوز: تعدادی از منتخبین و مردم در جلسه حضور داشتند ولی به دلیل عدم حضور غلامحسین شفیع‌زاده که در گذشته فرمانداری ویژه آمل را برعهده داشته ، باعث شد تا برخی اعضا جلسه را ترک کرده و انتخابات هیات رئیسه ناتمام بماند.....

شمال نیوز: مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل نیمه تمام ماند.

به گزارش شمال نیوز ، مراسم تحلیف چهار شهر از شهرستان آمل روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی برگزار شد و مراسم تحلیف شهر آمل که 9 عضو را با رای مردم در خود گنجانده بود عصر امروز در دفتر فرماندار ویژه این شهرستان برگزار و چون اعضا به حداکثر نرسید برگزاری جلسه به وقت دیگری موکول شد.

تعدادی از منتخبین و مردم در جلسه حضور داشتند ولی به دلیل عدم حضور غلامحسین شفیع‌زاده که در گذشته فرمانداری ویژه آمل را برعهده داشته ، باعث شد تا برخی اعضا جلسه را ترک کرده و انتخابات هیات رئیسه ناتمام بماند.

علاوه بر عدم حضور شفیع‌زاده، جهانگیر آذری، فرشید لیتکوهی به همراه خسرو ابراهیم‌زاده این نشست را ترک کردند تا برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات رئیسه ناتمام مانده و به زمان دیگری موکول شود.

به نظر می رسد با توجه به ترکیب ناهمگون شوراها بویژه در برخی از شهرها ، شورای پنجم پرحاشیه ای را در استان مازندران شاهد باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1396
خدا آخر و عاقبت همه مارو به خیر کنه ! پول بیت المال رو میخورند اونوقت زورشون میاد تو جلسه شرکت کنند... تازه جلساتی که میزش با انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها مملو شده !
براستی ! داریم چه کسانی رو انتخاب میکنیم! واقعاً ماهیت شون چیه؟ اصلاً کارشون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.17 seconds.