.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیانی یک روز پس از رای اعتماد مجلس به کابینه جدید ؛
دولت باید خانه‌ تکانی در سطح مدیران ارشد مازندران انجام دهد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی معدل مدیریتی مازندران را در طراز ظرفیتی استان ندانست و گفت: قطعاً باید در دولت دوازدهم خانه تکانی جدی در سطح مدیران ارشد استان به لحاظ کیفی و کمی انجام شود و استاندار آینده و....
دولت باید خانه‌ تکانی در سطح مدیران ارشد مازندران انجام دهد شمال نیوز : نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی معدل مدیریتی مازندران را در طراز ظرفیتی استان ندانست و گفت: قطعاً باید در دولت دوازدهم خانه تکانی جدی در سطح مدیران ارشد استان به لحاظ کیفی و کمی انجام شود و استاندار آینده و وزرا باید از همه طیف‌های انقلاب در انتخاب مدیریت استفاده کنند و جاده را یک‌طرفه نکنند چرا که دولت متعلق به همه جناح‌های انقلابی است.

به گزارش شمال نیوز ، سید علی ادیانی در گفت‌و‌گو با فارس ، با بیان اینکه برابر قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت‌ وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس انجام شد، اظهار کرد: پنج روز با دقت، صبر و حوصله با رعایت ادب محوری و اخلاق مداری و احساس مسؤولیت از سوی نمایندگان مجلس، بررسی صلاحیت و توانمندی قابلیت‌ها و نقاط ضعف و قدرت وزرای پیشنهادی در برابر افکار عمومی بیان شده است.

وی افزود: صدا و سیما تمام مباحث را  در قالب پخش زنده پوشش داد و اگرچه جلسات مجلس همواره از طریق رادیو فرهنگ پخش می‌شود  ولی این بار علاوه بر آن، شبکه خبر پوشش کامل، مبنای اطلاع‌رسانی قرار  گرفته است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی مجلس ورای اسلامی را در تعامل، همکاری، همراهی و در عین حال نظارت جدی با همه دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی از جمله قوه مجریه برشمرد و تصریح کرد: با رأی نمایندگان از 17 وزیر پیشنهادی 16 نفر رأی اعتماد گرفتند  و تنها وزیر پیشنهادی وزارت نیرو مؤفق به اخذ رأی اعتماد نشد و به نظر می‌آید  این وزیر به همراه وزیر پیشنهادی علوم معرفی شود.

ادیانی با بیان اینکه باید در بخشی از آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی انجام شود، اظهار کرد: باید شرایطی را برای وزاری پیشنهادی معین کنیم که سقف و کف مدرک تحصیلی، سابقه اجرایی، توانمندی و قابلیت‌های آنان و دیگر مؤلفه‌هایی که هم در شرایط عمومی و هم در شرایط اختصاصی وزارت مربوطه لازم است، اصلاح شود.

وی ادامه داد: در نحوه رسیدگی صلاحیت وزرا، نواقص، ابهامات و کاستی‌هایی در آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وجود دارد که سلامت و صلابت کار را آن‌گونه که مطلوب نظر است پیش نخواهد برد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی معدل کابینه دوازدهم را پایین‌تر از کابینه یازدهم برشمرد و گفت: قوت کار دولت دوازدهم این است که رئیس جمهور،  در چیدمان وزرای پیشنهادی به مجلس، بر مبنای عقلانیت و رفتار منطقی عمل کرد و به سمت وزرای پیشنهادی حاشیه‌دار با نقاط منفی نرفت تا هزینه بیهوده و حاشیه‌ای ایجاد کند.

ادیانی تصریح کرد: اگر قرار است روحانی به وعده‌های ریز و درشت خود در حوزه‌های داخلی و اقتصادی به‌ویژه در بخش اشتغال و رونق تولید روی آورد قطعاً باید غربالگری و خانه تکانی جدی در قالب عقلانیت کابینه انجام دهد.

وی به سخنان پایانی رئیس‌جمهور در آخرین مرحله بررسی صلاحیت‌ها و دفاع از وزرای پیشنهادی به مجلس اشاره کرد و گفت: وی  اعلام کرد باید از همه نیروهای معتدل و عقلای جناح‌های سیاسی در دولت استفاده شود و معتقدم این درست است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  تجربه بعد از انقلاب نشان داد هرگاه دولت یک‌سویه عمل کرد، در به کارگیری همه نیروهای انقلاب مؤفق نبود و این نقاط ضعفی است که در دولت خاتمی و احمدی نژاد وارد است  چرا که آنها با سعه صدر و نگاه باز از همه نیروهای انقلاب و کسانی که خط قرمز انقلاب را رعایت می‌کنند استفاده  نکردند.

وی افزود: بدون استفاده از همه جناح‌های درون نظام نمی‌شود مملکت را به درستی اداره کرد و با اصول شایسته سالاری مغایر است و همان‌طور که در عرصه اقتصادی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم در عرصه نیروهای انسانی هم باید از همه ظرفیت‌های موجود بهره برد.

ادیانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در مجلس قول داد که در چیدمان مدیران از همه عقلا و معتدلان و انسان‌های منطقی جریان‌های سیاسی استفاده کند، اظهار کرد: البته این بدان معنا نیست هر کسی که  انتخاب شد، تفکر سیاسی خود را پیاده کند بلکه باید در چهارچوب و اهداف برنامه دولت حرکت کند.

وی در پایان معدل مدیریتی مازندران را در طراز ظرفیتی استان ندانست و گفت: قطعاً باید در دولت دوازدهم خانه تکانی جدی در سطح مدیران ارشد استان  به لحاظ کیفی و کمی انجام شود  و استاندار آینده و وزرا باید از همه طیف‌های انقلاب در انتخاب مدیریت استفاده کنند و جاده را یک‌طرفه نکنند چرا که دولت متعلق به همه جناح‌های انقلابی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

65 31 مرداد 1396
حتما به حرفت گوش ميكنن خيلي حامي دولت بودي تو ديگه دم از اين دولت نزن برو فكر نون باش خربزه آبه اين دفعه مردم حوزه انتخابيه بهت نشون ميدن كي به كيه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 مرداد 1396
پس لشکر لفور به پیش البته شما نفوزی هستید چون اهل بندپی هستید با هدایت آب سد لفور به بابل کنار ارادت خودتان را به آنها نشان دادی راستی در دفترت لفوری کم نیستند
سید 31 مرداد 1396
شنیدم انگیزه دفاع تمام قد شما از وزیر ارشاد ، قول ایشان برای عزل سید هادی حسینی از معاونت وزیر بود . درسته آقای ادیانی ؟
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی 31 مرداد 1396
حق داره اگر هم اینطور باشه . هادی حسینی از قدرت خودش در وزارت ارشاد داره تبلیغات انتخاباتی زودهنگام می کنه . چند هفته قبل توی کارمزد کاروانی راه انداخته بود . نمایندگان هم نبودند . اقای ادیانی باید جلوی این کارها را بگیرد .
لفوري 31 مرداد 1396
شنيدم از حضور سيد هادي در صحن مجلس و كمك به راي اعتماد وزرا و دولت اين آقاي نماينده مخالف دولت(ادياني) به سوزش افتاد و اعتراض كرد كه نمايندگان پارلماني چرا در مجلس حضور دارند آقاي ادياني شما بفكر يك قران دو زار خودت باش انتخابات نزديك شده برادر بايد به جاي اينكه بفكر برداشتن كسي باشي خودت رو بالا ببر البته اگر ميتواني و ظرفيتش را داري ... امثال رعيت و سيد هادي و گرزين و هاشم پور و ... را تو نمي تواني كوچيك كني خدا عزت دهد بس است ياعلي وعده ما اسفند 98
احمد 31 مرداد 1396
آقای ادیانی که نمایندگی رو فقط آب دزدی از سوادکوه برای شیرگاه(درحالی که سرخکلا زیراب ۲ سال آب نداره) و عکس گرفتن با پرهام اونم بدون انجام کار میدونه البته در مورد حوزه انتخابیه و نه استان.ولی حسینی معاون وزیر که خوبه رییس جمهور هم بشه دوره بعدش برای نمایندگی مجلس کاندید بشه رای نمیاره چون هیچ کاری به معنای واقعی کلمه برای منطقه انجام نداده.جالب اینکه حسینی و ادیانی جدا از مازندرانی بودن هر دو سوادکوهی و لپوری هستن،جالب اینکه لپوری ها به زرنگ بودن معروف هستن ولی این دو نفر چرا این جوری شدن خدا داند
نا شناس 30 مرداد 1396
اگه به فیلمی که بعد نطق ادیانی انجام شد دقت کنید بعد پایین اومدن ادیانی از تریبون رفت با هادی حسینی روبوسی کرد 3 تا ...چه مشکلی هست که روبوسی میکنند؟؟؟؟
نورعلی 31 مرداد 1396
درود بر صدای رسای مازندران دکتر ادیانی . از هیچ نماینده دیگه ای که صدایی بلند نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
96 31 مرداد 1396
بزودی تغییرات مدیران استان مازندران بویژه مدیران کل ادارات در راه است.
نا شناس 31 مرداد 1396
دوست بزرگوار همه مردم قائمشهر فقط شما نیستید ما قائمشهری ها به وجود چنین نماینده ای افتخار می کنیم
من از آقای ادیانی خواهش می کنم از آقای عبوری شهردار کنونی ساری جمایت قاطع کنند و ایشان استاندار مازندران شود و شاهد باشیم که مازندران پیشرفت چشمگیری کند
ایشان در شهرداری ساری کاری کرده کارستون
خبر 31 مرداد 1396
مازندران در آستانه تغییرات مدیران از مدیران ارشد گرفته تا مدیران دستگاه های اجرایی
نا شناس 31 مرداد 1396
اقای ادیانی عزیز این دولت تمام توانش همین بود دیگر کسی را نداشت اگر لابی لاریجانی نبود هیچ یک از وزیران رای نمی اوردن چقدر نماینده ها از وزیران باج گرفتن تا رای دادن این مجلس ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب بود این هم از مجلس لاریجانی و بنفش اقای ادیانی تو را به خدا به داد سوادکوه برس 4سال زمان زیادی نیست کار بکنید که ما بتوانیم برای شما در دوره بعد تلاش کنیم
همکار اداری 31 مرداد 1396
آقای ادیانی با درود بی پایان . این خونه تکانی برای ادارات کل مازندران انجام گیرد گناه کارمند چیست دوسال هست گیر مدیرکلی افتادیم ازیاران شدید دولت بهار بود وحالا شد از یاران دولت تدبیر.وفردا می شود یاران دولت. تاچقدر نرخ به نون روز باید خورد. مدیرخدمت رسانی به مسوولین هست نه سازمان مرتبط.
شیرگاهی 31 مرداد 1396
اون روزی که سید هادی حسینی در انتخابات با شبیه سازی اسم و فامیلی برای ادیانی رقیب سازی کرده و بد اخلاقی کرده بود باید به فکر این روزها می افتاد
داداش گلم !!!!!!!
محمد 31 مرداد 1396
آقای ادیانی سلام
شما اگر واقعا به این حرفی که می زنی اعتقاد داشتی باید قبلا به خاطر مردم اعلام موضع می کردی نه اینکه الان تازه در دور جدید که همه مدیریت ها دستخوش تغییرات می شن داری همچین حرفی رو می زنی.
صرفا برای اینکه چیزی گفته باشی.
خدا عاقبت کار همه رو ختم به خیر کنه به حق خودش ...
علیرضا 30 مرداد 1396
اقای دکتر ادیانی با سلام
یادتان به قول هایی که دادی باشه؟؟!!
شما با چه رویی دوره آینده میخواهی به شهرستان جویبار بیایی و درخواست رای از انها کنی؟
نا شناس 30 مرداد 1396
ادیانی و علیپور واقعا نمایندگان قوی ادواری برای حوزه انتخابیه قایمشهر و سوادکوه بودند
نا شناس 30 مرداد 1396
ادیانی واقعا آدم خوبی هستی ...دور اول بهت رای دادم و دور دوم به علیپور ایشالله مجلس یازدهم هر ۲ تا تون رو ببینم تو صحن
نا شناس 30 مرداد 1396
ادیانی علیپور قایمشهر طلاییییییییییییییی
ماهان 30 مرداد 1396
خداپدرت رابیامرزه یکی از این آقایون حرف حساب وشجاعانه زد.انشااله عمل بشه
امین جعفری 30 مرداد 1396
اقای ادیانی یکسال و اندی گذشت دوره در حال اتمامه .عملکرد چه شد. ایا واقعا این درست است علت دفاع شما بخاطر سید هادی حسینی در ان سمت بوده... اگر چنین باشد که ظاهراهست....جای بس تامل
نا شناس 30 مرداد 1396
مطئمن باشید آقای ادیانی مدیران خارج از حوزه خودش انتخاب می کنه چون اعتقادش این هست افراد بومی و قدر فردا در مقابلشان قد علم می کنن مگه الان در تهران مشابه همین کارها را انجام نمی ده یک وزیر مازندرانی تنها دو نماینده مازندران یکی ادیانی بودند که مخالف این انتخاب بوده است انسانی حس حسادت سیاسی دارد نمی تواند در دل مردم پایگاه داشته باشد این دوره بلبل مازندران خروس جنگی از آب در آمد مردم جوابش را خواهند داد به امید آن روزکه بزودی خواهد آمد لطفا به اطراف خود خوب نگاه کن تا ببنین چند یار صادق داری
نا شناس 31 مرداد 1396
ادیانی مگه کسی را مدیر می کنه واقعا که مطمئن باشید اگه انجام داد بچه های حوزه انتخابیه خودش نیست چون آنقدر مغرور هست که فقط خودش را برتر دیگران می داند
123 31 مرداد 1396
چرا این آقا بجای رسیدگی به امور مردم در حوزه ی انتخابیه اش اینقدر به فکر جابجا کردن بقیه ست!!؟
سبحاني 31 مرداد 1396
شما كه دم از معدل و تراز و اين مسائل حرف ميزني يه نگاهي به كارنامه خودت بكن ببين با خودت چند چندي؟ مرد حسابي اگر ديگران از كارنامه و معدلت بي خبرند من كه ميدونم پشت پرده بخاطر مصالح منطقه اي منافع ملي را فداي انتخاب خود براي دوره بعدي مي كني ببين اين واژه ها برات آشنا نيست " وزير راه و شهرسازي، ماده 152 قانون برنامه پنچم، ادغام غير قانوني يك معاونت در يك سازمان و بقيه ماجرا"
محمد 31 مرداد 1396
علیرغم انتقاد وارد به بسیاری از مدیران استانی ولی شما همینجایی که در نصب و عزل مدیران استان ابراز نظر میکنید نشان میدهید به وظایف خودت آگاه نیستی..آقای نماینده وظیفه شما نظارت است نه دخالت...اگر مسؤول دستگاه اجرایی دچار خطا بشود این حق برای شما جهت رسیدگی به خطای ایشان پابرجاست پس باید منتظر تصمیم دولت بشوید و اینکه بگویی چه شاخص هایی برای تعیین مدیر استانی لازم است در حوزه ی اختیارات شما نیست.
بهرام پور 31 مرداد 1396
ادیانی فقط سخنران خوبی است در عمل هیچ کاری نمی توتند بکند حداقل سید هادی سوادکوه شمالی را افتتاح کرد چرا ادیانی ودستان وی از تنها وزیر مازندرانی حمایت نکردن تا ابقا شود
کریم 31 مرداد 1396
سلام بردکتر ادیانی شیرمردغیور سوادکوه که جانانه ازوزیر ارشاددفاع کرد این نماینده مازندرانی نشان داد که مازندران زنده است حرفی برای گفتن دارد
نا شناس 31 مرداد 1396
رضیان ادیانی خداحافظ حسینی شبیه اکبری تاریخ مصرف تمام
ناشناس 31 مرداد 1396
آقای ادیانی خوب حرف میزنی کو عمل یه نگاهی به حوزه مدیریت استان بنداز که هرکسی که معرفی کردی برای بقا مدیریتی خود آنها را استخدام کردند کجاست عدل علی
آملی ها 31 مرداد 1396
احسن بردکتر ادیانی.تغییردر اداره کل ورزش مازندران ازواجبات است
لفوری پیش به سوی مدیریت 31 مرداد 1396
اقای ادیانی معاون فرماندار قائم شهر که بدون حتی یک روز سابقه مدیریتی و هیچ اشنایی با وزارت کشور و وظایفش و تنها با سابقه معلمی به این سمت منصوب شد سفارش کی بود؟ ایا لفوری و فامیل نیستند ایشون؟ ایا منظور شما از مدیران متخصص اینها هستند
نا شناس 31 مرداد 1396
ادیانی دختر خودش رو مشاور و رییس حوزه وزارتی تعاون و کار و رفاه کرده
borzo 1 شهريور 1396
درود بر دکتر ادیانی
شیرمرد غیور و صدای رسای مازندران
دوستان حامی نمایندگان سابق لطفا تحقیق کنند که کارایی اونها چه بوده و میزان مطرح شدن اونها و تاثیرگذاریشون در جریان تصویب طرحها چقدر بوده..چشم بسته انتخاب نکنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.