.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سلاخی و سوزاندن پلنگ هیچ توجیهی ندارد
رئیس اداره حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران گفت: سلاخی و سوزاندن پلنگ اتفاق ناگواری بوده که در دل جنگل رخ داده و با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست.

به گزارش شمال نیوز،کوروس ربیعی امروز درباره سوزاندن دو قلاده پلنگ، یک قلاده پلنگ و توله‌اش اواخر هفته گذشته در هنگام آب خوردن در چشمه لب سنگ شهیدآباد بهشهر توسط شکارچیان متخلف کشته شدند که شکارچیان پس از کندن پوست پلنگ و توله‌اش، برای رد گم کردن، لاشه دو حیوان را آتش زدند.

وی با بیان اینکه محیط زیست مازندران همچنان پیگیر پرونده سلاخی و سوزاندن دو قلاده پلنگ است، اضافه کرد: در این زمینه اعلام شده که متهمان دستگیر شدند ولی یک سری مظنون شدند که در حال انجام تحقیقات بوده تا بتوانند موضوع را پیگیری کنند.

رئیس اداره حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه پلنگ سمبل گونه‌های حیات وحش و بزرگ‌ترین گربه‌سان بوده که نیازمند حفاظت است، افزود: گونه پلنگ در لیست سرخ اتحادیه جهانی حفاظت قرار دارد که امیدواریم فرد یا افرادی که این جنایت را مرتکب شدند به سزای عمل خود برسند.

ربیعی با اعلام اینکه جریمه نقدی شکار هر پلنگ ۸۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: در واقع این موضوع اتفاق خیلی ناگواری بوده که در دل جنگل رخ داده و با هیچ دلیل قابل توجیه نیست.

وی در پایان گفت: پلنگ نیازمند حفاظت بوده و باید همه مردم به قوانین محیط زیست و بحث اکولوژیکی این گونه در طبیعت احترام بگذارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.535 seconds.