.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان باختن ۴۳ ایرانی در دریای مازندران
۴۳ ایرانی از آغاز اجرای طرح دریا سوم خرداد تا کنون در دریای مازندران غرق شدند.

به گزارش شمال نیوز،کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۴۳ نفر از آغاز طرح دریا (سوم خرداد امسال تاکنون) در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند که از این تعداد ۲۵ نفر در بخش‌های خصوصی و خارج از طرح دریا جان باختند.

 وی افزود: شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، آشنایی نداشتن با فن شنا، آگاهی نداشتن از تفاوت شنا از دریا و استخر از دلایل بروز حادثه برای گردشگران است.

 رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران تا کنون ۴ خانم و ۳۹ مرد در دریای استان غرق شدند و ۱۳۰ غریق نیز برای ادامه درمان به بیمارستان انتقال یافتند، گفت: بیشترین غریق در سواحل شهر‌های بابلسر، محمودآباد و نوشهر ثبت شده است.

 کریمیان افزود: ۲ هزار و ۹۳۵ غریق نیز از سوم خرداد تاکنون توسط ناجیان و امدادگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافتند.

 وی با بیان اینکه ۳۷۵ نقاط  حادثه خیز در سواحل مازندران تا کنون شناسایی شده است ، گفت:  ۹۲۰ نجات غریق در محل‌های مجاز برای شنا در سواحل حضور دارند.

 ۳۲غریق دیروز از مرگ حتمی در دریای مازندران نجات یافتند.

 روابط عمومی هیات نجات غریق وغواصی مازندران اعلام کرد: روز یکشنبه ۲۹مردادماه هشتادو هفتمین روز کاری منجیان سواحل استان با نجات ۳۲ نفر مسافر به پایان رسید.

 یک روز گذشته در سواحل بابلسر ۱۴ نفر، محمودآباد ۱۳ نفر، ساری ۲ نفر، رامسر ، سرخ رود و بهنمیر یک نفر از غرق شدن نجات یافتند.

 براساس این گزارش این مسافران  به علت  توجه  نکردن به هشدارهای مسئولان ومنجیان طرح سواحل مازندران و شنا در مناطق ممنوعه غرق شدند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.