.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اطمینان خاطر به مردم استان ؛
ابراهیم زاده : دیگر قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت
شمال نیوز :مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل 19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد.....
ابراهیم زاده : دیگر قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت شمال نیوز : مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گازرسانی به شهر کیاسر تا یک ماه آینده انجام می‌شود، گفت: مردم با پرداخت گاز بها شرکت گاز را در انجام پروژه‌ها یاری کنند.

به گزارش شمال نیوز ، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی گاز در سال 86 اظهار کرد: پروژه انتقال گاز دامغان به ساری از سال 86 آغاز و در سال 93 با اعتبار 1000 میلیارد تومان تصویب شد و با پیگیری صورت گرفته در سال 96 به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح خط دامغان ساری قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت بیان کرد: شهر کیاسر تا شهریور ماه 100 درصد گازدار می‌شود و در مسیر دامغان ساری به 105 روستای چهاردانگه، کارخانه سیمان، 56 روستای دودانگه گازرسانی می‌شود. 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه با افتتاح این خط بستر سرمایه‌گذاری برای پتروشیمی مهیا می‌شود افزود: در سال 86 تعداد مشترکین 700 هزار مشترک بوده و در سال 95 این تعداد به یک‌هزار و 200 نفر رسیده است. 

این مسؤول با بیان اینکه در سال 95 تعداد 65 هزار خانوار گازدار شده‌اند افزود: 350 میلیارد تومان پول در استان توزیع شد و بازار را رونق بخشید که افتخاری برای شرکت گاز بوده است. 

ابراهیم‌زاده تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل  19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد.

وی با بیان اینکه از گلوگاه تا رامسر، جنت‌آباد و رودبار میزان  450 میلیارد تومان پروژه داریم یادآور شد: به 97 روستا تزریق گاز صورت می‌گیرد،  22 روستا در فروردین ماه انجام شد و تعداد 77 روستا هم گازدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال 23 هزار و 200 خانوار گازدار می‌شوند افزود: 366 روستا در دستور کار شرکت گاز مازندران است که 97 روستا تزریق گاز می‌شود.

این مسؤول بدهی شرکت گاز مازندران را 55 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با فرهنگ همدلی و همراهی روستاهای بالای 20 خانوار 100 درصد گازدار می‌شود.

ابراهیم‌زاده گازرسانی را به سه روش لوله‌گذاری، CNG، LNG عنوان کرد و یادآور شد: در هفته دولت گازرسانی به روش CNG با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهر رینه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این روش برای اولین بار در کشور انجام می‌شود افزود: در کجور و نور با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون تومان گاز رسانی به روش CNG در حال اجرا است. 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه 146 میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار هستیم بیان کرد: 70 درصد مردم و بقیه مربوط به صنایع به جز نیروگاه و نیروهای مسلح است. 

این مسؤول با بیان اینکه در دودانگه و فریم 8 پیمانکار مشغول به‌کار هستند و در هفته بسیج بهره‌برداری می شود افزود: در چهاردانگه 14 و در هزارجریب 24 پیمانکار مشغول به‌کار هستند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه انتظارمان از مردم این است تا با پرداخت به موقع گاز بها شرکت گاز را در پروژه‌هایش کمک کنند گفت: خدمت به مردم ارزش و اصل بوده و دولت در جهت تحقق اهداف است تا مردم با نشاط و امید زندگی کنند و این منوط به خدمت، کار، ایجاد اشتغال و حقوق شهروندی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 30 مرداد 1396
سلام مسئولین در زمستان میگوییند قطعی برق ندارند و در تابستان می گویند قطعی گاز
نیما 29 مرداد 1396
اقای مهندس ابراهیم زاده پتروشیمی برای طبیعت استانهای شمالی سم مهلک میباشد خصوصا جنگل ها رو نابود میکنه لطفاً تبلیغ پتروشیمی رو نکنیند.
متشکرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.