.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از سال ها مجاهدت در دفاع مقدس و علوم قرآنی ؛
« حاج ولی الله عرب زاده طوسی » به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز : این سفرکرده به جمع شهدا ، در دوران دفاع مقدس از نیروهای پیشرو اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا بود و تا لحظه عروج لباس سبز سپاه برتن داشت و فعالیت های گسترده ای در حوزه قرآنی از وی به یادگار مانده است .....

شمال نیوز : یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس به همسنگران شهیدش پیوست و آسمانی شد .

به گزارش شمال نیوز ، حاج ولی الله عرب زاده طوسی پس از سال ها مجاهدت در دفاع مقدس و فعالیت در علوم قرآنی، روز یکشنبه دعوت حق را لبیک گفت .

مرحوم عرب زاده طوسی پس از طی دوره بیماری سخت ، در حالی دعوت الهی را لبیک گفت که همواره آرزوی شهادت داشت و همنشینی با یاران شهیدش را خواستار بود .

این سفرکرده به جمع شهدا ، در دوران دفاع مقدس از نیروهای پیشرو اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا بود و تا لحظه عروج لباس سبز سپاه برتن داشت و فعالیت های گسترده ای در حوزه قرآنی از وی به یادگار مانده است .

مرحوم عرب زاده طوسی ، برادر همسر مکرمه سردار شهید محمد حسن طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا است .

مراسم تشییع این عزیز سفر کرده ساعت 3 بعداز ظهر امروز دوشنبه 30 مرداد از مقابل منزل آن مرحوم واقع در ساری خیابان امیر مازندرانی خیابان شهیدان عبوری 6 و همچنین ساعت 5 بعدازظهر امروز نیز مراسم تشییع در طوسکلا شهرستان نکا و خاکسپاری در گلزار شهدا صورت می گیرد.

 شمال نیوز ، این مصیبت بزرگ را به خانواده گرانقدر این مرحوم و سایر بازماندگان و همرزمانش تسلیت عرض می نماید .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 29 مرداد 1396
خدایش رحمت کند در شب شهادت امام جواد به رحمت خدا رفت.ایشان فردی متعهد و پیگیر , و دلسوز ,قاری ممتاز قرآن که بهترین اجرا را داشت شبیه ترین صدا در استان به شحات انور قاری بین المللی را داشت .قرآن و امام جواد شفیعش باشد.سعید (ساری)
علوی- مرادیان 31 مرداد 1396
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جانگداز سرهنگ پاسدار مرحوم حاج ولی الله عرب زاده طوسی یادگار 8سال دفاع مقدس، موجب تأثر فراوان گردید. ایشان با تعهد انقلابی و ولایی خود از چهره های مؤثر در ثبت وقایع جنگ و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و در رسالت پیام رسانی و روایت ارزش های جهاد و شهادت، از شخصیت های ممتاز و از سابقون بود که ان شاءالله پاداش خیر و جزای اخروی برای خود ذخیره نموده است.
اینجانب فقدان این برادر فرهیخته و متعهد را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده داغدار و همرزمانش صمیمانه تسلیت عرض نموده و علو درجات برای این عزیز سفر کرده و صبر جزیل برای بازماندگان از آستان حق تعالی مسیلت می نمایم.--علوی -مرادیان
نا شناس 31 مرداد 1396
بازگشت همه بسوی اوست
دزگذشت مرد صالح و صادق سرهنگ عرب زاده طوسی را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم . سعید ضابطی
كيا 31 مرداد 1396
انشاءالله با شهداء محشور شود.
رضا 31 مرداد 1396
«انا لله وانا الیه راجعون»
از شنیدن خبر ارتحال سردار عرب زاده بسیار متأثر شدم.
در سال 72 افتخار خدمت در فرماندهی لشکر25 کربلا را داشتم.محل استراحت سربازان فرماندهی، کنار دفتر اطلاعات و عملیات بود و من هم از آنجا با ایشان آشنا شدم. بسیار متین،رئوف و صبور بودند.با سربازان مهربان، تا جاییکه چند نفر از سربازان لشکر بخاطر اخلاق منحصربه فرد ایشان،مفتخر به خدمت در لباس مقدس سپاه پاسداران شدند.
حاج ولی الله عرب زاده عزیز،شفاعت شما در محشر قیامت،تنها دلخوشی ما سراپا تقصیران است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.