.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرونده باز دو پلنگی که در جست‌وجوی آب، خاکستر شدند
تکذیب خبر دستگیری عاملان سلاخی 2 پلنگ در بهشهر

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش مازندران می‌گوید: تا کنون چهار مظنون که دو نفر از آنها شکارچی سابقه‌دار هستند شناسایی شده‌اند. در انتظار حکم قضایی هستیم تا مراتب بازجویی انجام شده و عامل اصلی این جنایت به مقامات قضایی تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار تسنیم، در حالی که چند روزی است انتشار تصاویر دلخراش از لاشه سوخته یک پلنگ مادر و توله‌اش که برای نوشیدن آب به چشمه‌ای در حوالی بهشهر نزدیک شده بودند، سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده، ساعاتی پیش با انتشار خبر دستگیری این جنایت هولناک محیط زیستی همراه شد. خبری که رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران آن را تکذیب می‌کند.
کورس ربیعی، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ضمن تکذیب خبر دستگیری عاملان سلاخی دو پلنگ بهشهر به تسنیم می‌گوید: تا کنون چهار مظنون که دو نفر از آنها شکارچی سابقه‌دار هستند شناسایی شده‌اند. در انتظار حکم قضایی هستیم تا مراتب بازجویی انجام شده و عامل اصلی این جنایت به مقامات قضایی تحویل داده شود.

 


 هفته گذشته، شکارچیان متخلف، در اقدامی شرم‌آور، یک پلنگ مادر که به همراه توله‌ یک ساله‌اش برای نوشیدن آب به نزدیکی چشمه لب سنگ جنگل شهید آباد آمده بودند را هدف شلیک گلوله قرار داده، سپس پوست این گربه‌سانان ارزشمند را کنده و لاشه‌ها را به آتش کشیدند تا این پرسش را پیش بکشند که آیا جریمه 80 میلیون تومانی برای شکار پلنگ به اندازه کافی بازدارنده است؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.433 seconds.