.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسگاه‌های انتظامی برای ارائه خدمات به مردم باید تقویت شوند
فرمانده انتظامی مازندران گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند باید تقویت شوند و توجه و اهتمام ویژه‌ای به آن شود.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی بعد از ظهر در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان در جمع فرماندهان و مسؤولان انتظامی استان و شهرستان‌های تابعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی مناسب، دقیق هدفمند برای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از وظایف رده‌های ستادی است تا مردم از خدمات انتظامی حداکثر استفاده را ببرند.

وی تاکید کرد: فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها می توانند با تحلیل علمی از وقایع، جرایم وچالش‌های احتمالی پیش رو در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی بیشترین نقش را داشته باشند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مردم سرمایه اجتماعی پلیس هستند و از آنجایی که کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند باید تقویت شوند و توجه و اهتمام ویژه‌ای به آن شود.

این مسؤول با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت مجمع خیرین امنیت‌ساز در استان، این اقدام جهادی را گامی موثر و با ارزش در جهت امنیت پایدار برشمرد و بر توسعه این مجمع در سطح شهرستان های استان تاکید کرد.

میرفیضی توجه به اقدامات پیشگیرانه را از مهم‌ترین اقدامات فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در ارتقاء احساس امنیت در جامعه برشمرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نظارت مستمر و اشرافیت اطلاعاتی در سطح شهرستان می‌توان به این امر مهم دست یافت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.456 seconds.