.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم "بخش لاریجان آمل "چشم انتظار همت مسوولان ؛
چرا کلید تدبیر و امید قفل بیمارستان لاریجان را باز نمی کند؟
تنها بیمارستان 15 تختخوابی لاریجان شهرستان آمل که با همت اهالی منطقه و مساعدت دولت به پایان رسید براي راه اندازي چشم انتظار اقدام مسئولین است.
چرا کلید تدبیر و امید قفل بیمارستان لاریجان را باز نمی کند؟

شمال نیوز: تنها بیمارستان 15 تختخوابی لاریجان شهرستان آمل که با همت اهالی منطقه و مساعدت دولت به پایان رسید براي راه اندازي چشم انتظار اقدام مسئولین است. 


متأسفانه وعده راه اندازي این بیمارستان بارها و بارها از سوي مسئولین داده شده که هنوز به بهره برداري نرسید از ابتداي دولت یازدهم در اکثر شهرهاي کشور شاهد ساخت و یا بهره برداري بیمارستان هاي مختلفی بودیم اما قفل شروع به کار این بیمارستان هنوز با کلید وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید باز نشد که نشد و همچنان مردم منطقه جهت درمان دچار مشکلات فراوانی نیز هستند. 


قابل ذکر می باشد در بین 1057 بخش در کشور، لاریجان پهناورترین بخش کشور و استراتژیک ترین منطقه هم از لحاظ تاریخی و جغرافیایی و علاوه براین از نظر جاذبه منابع طبیعی و توریستی و بعلت تردد بالاي مسافرین از محور هراز که بیشترین طول محور در محدود این بخش است نزدیکترین بخش به استان تهران در بین استان هاي کشور می باشد.

قابل ذکر است، بخش لاریجان داراي سه شهر رینه ، گزنک ، پلور به مرکزیت گزنک است که داراي 71 روستا و آبادي است و از دو دهستان بالا لاریجان و پایین لاریجان تشکیل شده است.

براساس سرشماري سال1395 جمعیت این منطقه بیش از یکصد هزار نفر برآورد شد که در فصل زمستان بعلت نبود امکانات جمعیت این بخش تقلیل پیدا میکند.

از این رو لازم است مسئولین به فکر راه اندازي تنها بیمارستان لاریجان که در حاشیه مازندران و تهران قرار دارد باشند تا احداث نخستین بیمارستان این منطقه درحاشیه فراموشی قرار نگیرد .

امید است شروع به کار این بیمارستان که کلنگ احداث آن در زمان مرحوم سید محمود کاظمی دینان ،نماینده سه دوره مردم آمل و لاریجان ) دوره هاي سوم، چهارم وششم( زده شده بود در دولت تدبیر و امید به ثمر برسد.

باشد اي دل که در میکده ها بگشایند گره از کار فرو بسته ي ما بگشایند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.573 seconds.