.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیر اندازی مرگبار داماد سابق به مادرزنش
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: راز جنایت و قتل خانم ۵۰ ساله و مجروح کردن دختر ۲۱ ساله وی با اسلحه شکاری در کمتر از ۷ ساعت توسط پلیس شهرستان نیشابور کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ «حسین بیات مختاری» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ساعت ۰۲:۰۹ دقیقه بامداد روز گذشته یک مورد تیراندازی به سمت خودرو ال ۹۰ در محدوده خیابان طالقانی غربی به مرکز ۱۱۰ اعلام که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در مراجعه به محل مشاهده می‌کنند، خانمی ۵۰ ساله راننده خودرو ال نود نوک مدادی بر اثر اصابت گلوله فوت و دختر ۲۱ ساله وی نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: همزمان با تایید موضوع تیراندازی و قتل، بدلیل حساسیت موضوع طرح مهار اجرا و سرهنگ کارآگاه بیات مختاری شخصا در محل حاضر و هدایت عملیات را با صدور دستور اجرای طرح مهار و حضور تیم‌هایی از تشخیص هویت، کارآگاهان دایره عملیات جنایی جهت بررسی دقیق حادثه به دست می‌گیرد.

سرهنگ بیات مختاری افزود: در ادامه اقدامات قانونی، صحنه جرم حفظ و طی تماس تلفنی فرمانده انتظامی شهرستان، حجت الاسلام اکبری مقدم دادستان شهرستان، بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی نیز در محل حاضر و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کردند.

وی گفت:کارگاهان در تحقیقات اولیه پلیسی متوجه شدند مادری به اتفاق دختر ۲۱ ساله و پسر حدودا ۱۲ ساله اش پس از شرکت در یک مراسم عروسی و خرید دارو از یکی از داروخانه‌های سطح شهرستان به سمت منزل درحرکت بوده اند که ناگهان دو نفر با سر و صورت پوشیده با یکدستگاه موتورسیکلت که از قبل آنان را تعقیب می‌کردند بوسیله یک قبضه اسلحه شکاری دو لول تیراندازی و پس از کشتن راننده و مجروح کردن دختر وی بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با استفاده از سرنخ‌های موجود و ردزنی‌های گسترده ساعت حدودا نه صبح یکی از متهمان اصلی که با خودرو پراید در ۴۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد حوالی روستای عصمت آباد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت:متهم ۲۹ ساله که از سرعت عمل کارآگاهان غافلگیرشده بود در مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی در اعترافات خود پرده از را جنایت برداشت.

وی با اشاره به اظهارات متهم در بازجویی‌ها گفت: متهم داماد سابق مقتوله بوده که بدلیل اختلافات قبلی با همدستی دو تن از دوستانش که یکی از آنان وظیفه تعقیب و اطلاع به متهم را داشت و یک نفر دیگر که راکب موتورسیکلت بود با اسلحه شکاری به سمت خودرو و آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: به دنبال این اعترافات دیگر همدستان ۲۷ و ۲۶ ساله وی در عملیات‌های جداگانه دیگری در خیابان ابراهیم ادهم دستگیر و آلت قتاله نیز از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیات مختاری با تقدیر از همکاری خوب شهروندان و حضور و پیگیری دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.491 seconds.