.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف فرار مالیاتی ۱۸ میلیارد ریالی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف پرونده فرار مالیاتی ۱۸میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریالی یک شرکت بازرگانی در یکی از شهرستان های غرب استان خبر داد .

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای مقابله با فرار مالیاتی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر بدهکاری و فرار مالیاتی مدیر عامل یک شرکت بازرگانی در غرب استان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران و کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان حقوقی اداره امور مالیاتی شهرستان مربوطه با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی دریافتند، متهم به فرار مالیاتی که در حوزه صادرات و واردات کالا فعالیت داشته، جزء بدهکاران مالیاتی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره هماهنگی های قضائی لازم از دستگیری متهم خبر داد و افزود: در بازجویی های فنی پلیس از متهم و همچنین کنترل اسناد مالی و قراردادهای مربوط به اجناس مشخص شد، متهم بیش از ۱۸میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال بدهی مالیاتی دارد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات  از سوی مودیان مالیاتی وافرادی که مشمول پرداخت مالیات هستند، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارد، تصریح کرد: با پرداخت به موقع مالیات توسعه و رشد اقتصادی در سایه افزایش تولیدات ناخالص داخلی و کاهش نرخ بیکاری میسر خواهد شد.

وی گفت: بدون تردید مالیات و نظام مالیاتی نقش موثری در روند توسعه کشور دارد و فرار مالیاتی موضوعی جز مقابله با توسعه و پیشرفت کشور نیست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.525 seconds.