.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت الله طبرسی در خطبه های نماز‌جمعه مرکز استان؛
مدیران تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت مازندران معرفی نشوند
باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود.
مدیران تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت مازندران معرفی نشوند

شمال نیوز: امام‌جمعه مرکز استان با اشاره به رای اعتماد وزرا در مجلس، گفت: باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود.


به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی خطیب نماز‌جمعه ساری زندگی ائمه اطهار(ع) را الگوی مسئولان نظام دانست و اظهار کرد: پیشرفت کشور در گرو ترویج صحیح فرهنگ اسلام است.

وی لزوم جامعه اسلامی را در توجه به آحاد ملت و مستضعفین دانست و افزود: برای قرار گرفتن در راه خدا نیاز است که لیاقت در انسان وجود داشته باشد، برخی از افراد با وجود توانمندی مالی و فرهنگی لیاقت کمک به رفع مشکلات محرومان پیدا نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر توجه به فضای مجازی، تصریح کرد: وضعیت بی‌حیا در جامعه نگران کننده است، دولت مردان برای مبارزه با بدحجابی کنار دریا و خیابان‌ها و آسیب‌های اجتماعی به‌دنبال اقدامی عملی باشند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به رای اعتماد وزرا در مجلس، خاطرنشان کرد: باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود.

وی با اشاره به مشخص شدن ریاست مجمع تشخیص مصلحت توسط رهبر انقلاب اسلامی، بیان کرد: این مجمع بازوی مشورت رهبری است و هر چه این بازو قوی‌تر و محکم‌تر باشد در زمان اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان، کمک کار نظام است.

امام جمعه ساری به سیاست‌ها آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: اسلام با تحریم‌ بیگانه نیست، این تحریم‌ها در دوران پیامبر(ص) بود، با استقامت و پایداری این تحریم‌ها هم از بین می‌رود، مجلس باید قوی‌تر و نیرومندتر در برابر سنا بایستد و به آنها ثابت شود که مردم طرفدار نظام بوده و در برابر آنها به خوبی ایستادگی می‌کنند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه کشور با سربلندی از تحریم چندین ساله آمریکا عبور کرد، بیان کرد: آمریکا با ما دشمنی دیرنه دارد، آنها با اصول انقلابی و اسلامی ما مشکل دارند. که با لطف خداوند و با اقدامات امام راحل ریشه آمریکایی‌ها و ایادی آنها در این کشور از بین رفت.

وی در پایان با اشاره به شهادت شهید حججی، گفت: این جنایت باعث تنفر ملت‌ها و ایجاد وحدت در برابر جنایتکاران داعشی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.598 seconds.