.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی لاریجانی از پایداری آزادگان
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پایداری و مجاهدت های آزادگان دوران دفاع مقدس لوح های تقدیری را به نمایندگان آزاده مجلس تقدیم کرد.

به گزارش شمال نیوز، در ابتدای جلسه علنی روز پنجشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

وی اظهار داشت:آزادگان سرافراز در دو جبهه جنگیدند؛ ابتدا با رژیم بعثی جنگیدند و بعد در زندان های صدام پایداری کردند، مردم قدردان این مجاهدت ها هستند.

لاریجانی ادامه داد: پایداری این عزیزان در آن دوران باعث از بین رفتن رژیم صدام شد. مردم ایران قدردان مجاهدت های این عزیزان هستند

رئیس مجلس همچنین از مرحوم ابوترابی یادی کرد و گفت: مرحوم ابوترابی در دوران اسارت در پایداری و روحیه دادن به عزیزان آزاده نقش مهمی داشت.

وی ادامه داد: برای مجلس شورای اسلامی هم افتخار است که برخی از همکاران ما جزو آزادگان هستند، این نمایندگان سال ها در اسارت بودند و میدان مبارزه را تجربه کردند و امروز نیز در خدمت نظام اسلامی هستند.

در ادامه جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی لوح های تقدیری را به محمد دهقان نماینده چناران، خجسته نماینده همدان، یحیی کمالی پور نماینده جیرفت و حسن نوروزی نماینده رباط کریم اهدا کرد.

منبع: مهر
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.