.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت روزانه 15 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران در مازندران
مدیرکل بیمه ایران مازندران گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور 2.1 و در مازندران 3.4 درصد و سهم بیمه ایران در بین بیمه‌ها، حدود 40 درصد است.

به گزارش شمال نیوز، بهرام دارایی صبح امروز به مناسبت هفته رسانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته به صرف عادی زندگی کردن، توقعات نیز در سطح پائینی قرار داشته است اما امروز به‎دلیل پیشرفت‎های تکنولوژی، به نظر می‎رسد که انسان‌ها متأثر از سه عنصر اولیه پزشک خانواده، وکیل خانواده و بیمه هستند و در این میان، نقش رسانه‎ها برای پُررنگ این سه عنصر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور 2.1 و در استان مازندران نیز 3.4 است، افزود: نخستین و بزرگترین و تنها شرکت بیمه بازرگانی دولتی، بیمه ایران است که در سال 94 رشد بیمه آن در کشور چهار و در سال 95 به 16 درصد رسیده است و این میزان در استان به ترتیب 7 و 21 درصد بوده است.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران گفت: رشد خسارت بیمه در کشور در سال 94، هشت درصد و در سال 95 به 22 درصد رسیده است که این میزان در مازندران به‎ترتیب 16 و 20 درصد بوده است.

دارایی بیان کرد: 825 هزار بیمه‌نامه در سال 94 و 909 هزار بیمه‌نامه در سال 95 داشتیم که نشان از اقبال و اعتماد مردم مازندران به بیمه ایران است.

وی ادامه داد: بیمه ایران در کشور به‌طور میانگین روزانه 280 میلیارد و در مازندران نیز 15 میلیارد ریال به هموطنان خسارت پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران با بیان اینکه طوفان شهریور 95 یکی از بیشترین خسارت‌های سال‌های اخیر در مازندران بوده است، اظهار کرد: در این حادثه، با بیش از یک‌هزار و 600 پرونده خسارت تشکیل و دست‎کم حدود 9 میلیارد تومان تنها در بخش مسکونی پرداخت شده است.

دارایی بیان کرد: 11 شعبه بیمه با 200 نیروی مجرب و متعهد برای پشتیبانی و رسیدگی به خسارت و 400 نمایندگی نیز در مازندران داریم که در مجموع، یک‎هزار و 200 خانواده در استان در بخش بیمه کارهای برون‎سپاری شده را انجام می‌دهند.

وی گفت: بیمه ایران با وجود مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی، تمامی خسارت‎هایی که در سال گذشته برای آن پرونده تشکیل شده است را پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران اظهار کرد: چشم‌اندازی را برای سال 96 ترسیم کرده‎ایم و تفاوت نیز در بخش بیمه عمر در نظر گرفته شده است و ساختارها و زیرساخت‌ها را بیشتر در این بخش آماده کرده‎ایم و اختصاصاً نمایندگان تخصصی بیمه عمر را جذب کردیم که در سال 96 به 150 نمایندگی در سراسر استان می‎رسد که از ابتدای سال‌جاری تاکنون 45 نمایندگی جذب سازمان شده‌اند.

دارایی با بیان اینکه نگاه فرهنگ بیمه‌ای محروم واقع شده است، گفت: خطا در همه جا وجود دارد اما نقاط مثبت در بیمه دیده نشده است، لذا اگر می‎خواهیم متناسب با جهان حرکت کنیم باید نگاه و قضاوت به‌سمت بیمه را تغییر دهیم زیرا همه همکاران بیمه‌ای در حال تلاش هستند و نباید زحمات آنها را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: اگر همه به این سمت بروند که بیمه می‎تواند برای جامعه مهم باشد، به مرور زمان نیز متوجه می‌شوند که در جهان مخاطره‎آمیز امروز هم در هزینه و هم در زمان، بیمه می‌تواند برای آنها مفید باشد و به‌راحتی می‎توان در زمان بروز حوادث، تفاوت بین افراد و املاکی که بیمه هستند و بیمه نیستند را ببینیم.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران اظهار کرد: بیمه ایران 37 درصد از سهم بازار بیمه عمر را به خود اختصاص داده است و یک نگاه تأمین اجتماعی دارد که در واقع مکمل بیمه است.

دارایی در پایان گفت: با توجه به بلایای طبیعی در هر سال، نشست‌های پیشگیرانه‎ای با حضور استاندار مازندران و مسؤولان مربوطه در استان برگزار شد تا در زمان حوادث و بلایای طبیعی خسارت‎های کمتری بر مردم و دولت تحمیل شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.