.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران آغاز شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز شده است.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هر هفته سطح محورهای استان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 27 مرداد ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 27 تا ساعت یک بامداد روز شنبه  28 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24  روز چهارشنبه 25 و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 مرداد ماه امسال از این محور ممنوع است.

وی یادآور شد: عملیات لکه‌گیری آسفالت نیز در تمامی محورهای مازندران همزمان با عبور ترافیک در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جزء ایام تعطیل انجام می‌شود و محدودیت خاصی نداریم.

*افزایش تصادفات موتورسواران و عابران پیاده در محورهای مازندران 

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان- مازندران همچنان ادامه دارد.

قدمی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی بیان کرد: همچنان شاهد افزایش تصادفات موتورسواران و عابران پیاده در محورهای مازندران هستیم که توصیه ما به موتورسواران استفاده از کلاه ایمنی بوده و عابران پیاده نیز باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.388 seconds.