.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم رشت:
وزیر کشوری می‌خواهیم که در مقابل خودسرها بأیستد

 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگویی درباره توییت‌هایش علیه رحمانی فضلی اظهار کرد: واقعیت این است که ما با کسی دشمنی نداریم. آقای لاریجانی یا هر فرد دیگری ممکن است افرادی را به آقای روحانی معرفی کنند. معرفی کردن افراد که مشکلی را ایجاد نمی‌کند اما هر آن‌کس که آقای رئیس‌جمهور می‌پذیرد و به مجلس معرفی می‌کند؛ به این معناست که مسئولیتش را پذیرفته است.

جعفرزاده به چهار سال پیش اشاره کرد و گفت: آقای لاریجانی پیشنهاد کرد و آقای روحانی پذیرفت. در آن روز هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این کارنامه مثبت نباشد اما امروز نیاز به وزیری کشوری داریم که با خودسری‌ها و دولت در سایه به جد مقابله کند و از آقای روحانی حمایت کند.

وی ادامه داد: عملکرد رحمانی فضلی مثبت نیست. یک دلیل آن اتفاقی است که برای خانم مینو خالقی افتاد که به نظر من در حق او اجحاف شد. وی در این زمینه کوتاهی کرد و شاید پشت پرده‌ای وجود داشت.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: رحمانی فضلی در انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار ضعیف عمل کرد. علیرغم اینکه می‌دانست شرکت کنندگان دو برابر هستند و برخی افراد حوصله ایستادن در صف را ندارند. اما صندوق‌های رای را دو یا سه برابر نکردند. یا ترسیدند چراکه می‌شد ساعت ۱۲ شب در شعبه‌ها را ببندند و رای کسانی که داخل هستند اخذ کنند

از منظر جعفرزاده ایمن‌آبادی انتصابات فرمانداران و استانداران ضعیف دلیل دیگری است که رحمانی فضلی نباید وزیر بماند. او گفت: من رئیس ستاد مردمی آقای روحانی در استان گیلان بودم و می‌خواستم در شهری سخنرانی کنم اما فرماندار به من گفت که نمی‌تواند امنیت مرا تامین کند. الان که صحبت از تشکیل دولت در سایه است ما نیاز به وزیر کشوری داریم که با خودسری‌ها مقابله کند. کارنامه رحمانی فضلی در این زمینه، کارنامه مثبتی نیست. او بسیار بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: حمایت او از طرف برخی طیف‌ها برای اینکه به هر شکل ممکن در کابینه بماند قدری سوال برانگیز است. مگر خدمت خاصی به آنها کرده که اینقدر اصرار دارند.

جعفرزاده گفت: او در مصاحبه‌ای گفته نه آقای روحانی باج‌بده و نه آقای لاریجانی باج‌بگیر است. این چه حرف‌هایی است؟ چرا آدرس غلط می‌دهید؟ او البته تاکید دارد که رحمانی فضلی انسان شریف و توانمندی است چراکه خودش تجربه همکاری با او در دیوان محاسبات را دارد اما او تجربه موفقی در وزارت کشور نداشته است.

الان که صحبت از تشکیل دولت در سایه است ما نیاز به وزیر کشوری داریم که با خودسری‌ها مقابله کند. کارنامه رحمانی فضلی در این زمینه، کارنامه مثبتی نیست.

نماینده مردم رشت در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان و ابهاماتی که با دیر اعلام کردن نتیجه در ذهن مردم ایجاد شد اشاره کرد و گفت: این یک شبهه است که وزارت کشور باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: ما مترصد هستیم که کابینه دوازدهم را به جد رصد کنیم و افراد تحمیلی که به کابینه معرفی می‌شوند را رای نمی‌دهیم.
جعفرزاده گفت: نمی‌‌داند که لاریجانی باز هم می‌خواهد رحمانی فضلی را معرفی کند یا خیر و سپس تاکید کرد: دوست نداریم کسانی که کارنامه منفی دارند فقط در کابینه جابه‌جا شوند. همچنین صداوسیما که البته زیر نظر دولت نیست، جای برای آنها ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.473 seconds.