.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی ۱۷۱ واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید
۱۷۱ واحد برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به بانک‌های عامل مازندران معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران: ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون ۴۰۶ واحد تولیدی، متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات بسته رونق تولید سال ۹۶ هستند که از این تعداد ۱۷۱ واحد، مصوبه کمیته بررسی و کارگروه تسهیل را برای معرفی به بانک‌های عامل دریافت کردند.


وی با اشاره به اینکه همه تلاش و هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول، استمرار بخشیدن به فرآیند تولید در بخش‌های مختلف است، افزود: حفظ تولید، اشتغال موجود و تقویت آن، ضمن رعایت قانون، موردتوجه جدی دستگاه‌های مسئول و بانک‌های عامل قرار گیرد.


استاندار تداوم پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید به واحد‌های تولیدی را از جمله سیاست‌های اصلی تقویت تولید و اشتغال استان برشمرد و گفت: تاکنون ۴۰۶ واحد تولیدی، متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات بسته رونق تولید سال ۹۶ هستند که از این تعداد ۱۷۱ واحد، مصوبه کمیته بررسی و کارگروه تسهیل را برای معرفی به بانک‌های عامل دریافت کردند.


ربیع فلاح با تأکید بر اینکه در پرداخت بسته رونق به واحد‌های تولیدی، توزیع و پراکنش متوازن منطقه‌ای همچون سال گذشته رعایت شود، افزود: فرمانداران در این راستا پای‌کار بیآیند و روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.


وی بر تداوم نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی از سوی دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد و گفت: از ظرفیت بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید، بیش‌ازپیش بهره‌گیری شود.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: ۲۳۷ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند.


موسوی افزود: با اطلاع‌رسانی، ارسال نامه و نصب بنر توسط شرکت‌های خدماتی به کلیه واحد‌ها تأکید شد تا برای استفاده از تسهیلات طرح رونق تولید، در این سامانه ملی ثبت‌نام کنند.


وی گفت: واحد‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا و طرح‌های نیمه‌تمام در شهرک‌های صنعتی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب ثبت‌نام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.