.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارکسترملی برای اولین بار در شمال می نوازد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اجرای ارکستر ملی برای اولین بار در شمال کشور در استان برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، احد جاودانی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای ارکستر ملی پنجم مردادماه در ساری اظهار داشت: حدود ۸۰ نفر در ارکستر ملی می نوازند و تدارک لازم برای اجرای آن شده است.

وی با اشاره به اینکه سن بزرگی برای فعالیت این گروه لازم است گفت: در استان سالن مناسب اجرای موسیقی نداریم و مجبوریم برنامه های موسیقی را در سالن های ورزشی انجام دهیم و برنامه ارکستر ملی در سالن سید رسول حسینی برگزار می شود و احتمالا یک برنامه نیز نیمه دوم سال در تنکابن انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تدوین سند توسعه فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: بر اساس این سند برنامه ها طراحی و تدوین شده است.

جاودانی با درپاسخ به سوائلی درباره حذف برخی نشریات و خبرگزاری های فاقد نمایندگی در استان از شرکت در جشنواره مطبوعات گفت: فراخوان جشنواره کشوری است و به رغم آنکه چنین موردی در فراخوان پیش بینی شده است پیگیری لازم انجام شده ولی هنوز پذیرش نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ۲۵۰ اثر از رسانه های فاقد مجوز دفتر نمایندگی در استان به جشنواره مطبوعات ارسال شده است خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا بازنگری در این زمینه انجام شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.