.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار رگبار و رعدوبرق پراکنده در ارتفاعات مازندران/ گرم شدن هوای مازندران از جمعه
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا روز پنج‌شنبه شاهد ناپایداری و رشد ابر به‌ویژه در ارتفاعات شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی امروز اظهار کرد: روز گذشته بیشینه دمای هوا کاهش نسبی پیدا کرده به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا در شهرهای ساری و گلوگاه به 35 و قائم‌شهر، دشت‌ناز و بندر امیرآباد به 32 درجه و کمینه دمای هوا نیز از بلده با 13 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی بیان کرد: از امروز تا روز پنج‌شنبه به‌دلیل عبور امواج متناوب تراز میانی از روی نوار شمالی در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری و رشد ابر به‌ویژه در ارتفاعات شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده باشیم که به‌دلیل بارش‌های رگباری به‌صورت نقطه‌ای و محلی احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب در این مناطق وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز جمعه از ناپایداری هوا کاسته می‌شود، اضافه کرد: تا اوایل هفته آینده جو پایداری در آسمان استان حاکم شده و هوای صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، گفت: از روز پنج‌شنبه مجدداً به‌تدریج دمای هوا افزایش یافته و هوای گرم تا اوایل هفته آینده حاکم می‌شود، به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا روزهای جمعه، شنبه و یک‌شنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شهرهای غربی بین 31 تا 33 و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 34 تا 38 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی یادآور شد: با توجه به بارش‌های رگباری از امروز تا روز پنج‌شنبه در ارتفاعات استان لازم است افرادی که در این مناطق سکونت دارند نکات ایمنی را رعایت کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین با توجه به گرمای هوا سالمندان و افراد بیمار از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج بوده و برای فردا هرچند از ارتفاع موج کاسته شده که برای شنا توصیه نمی‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.