.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست نظارتی و تعاملی مجمع نمایندگان مازندران با کارگروه های استانی گسترش می یابد
رئیس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: مجمع نمایندگان استان با هدف ایفای رسالت نظارتی مجلس شورای اسلامی هیأت رئیسه مجمع را مکلف کرده تا از طریق برگزاری نشست های هدفمند و برنامه ریزی شده روندهای نظارتی و تعاملی با دستگاه های اجرایی را گسترش دهد.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان با هدف ایفای رسالت نظارتی مجلس شورای اسلامی هیأت رئیسه مجمع را مکلف کرده تا از طریق برگزاری نشست‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده روندهای نظارتی و تعاملی با دستگاه‌های اجرایی را گسترش دهد.

نیازآذری با اشاره به ماموریت مجمع نمایندگان تاکید کرد: در نشست‌های نظارتی و تعاملی که با کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی استان برگزار می‌کنیم به‌دنبال ترسیم راه حل‌های مشترک برای پیگیری مسائل استانی در سطح ملی هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان با تصریح  اهمیت تعامل دستگاه‌های اجرایی با نهاد مجمع نمایندگان افزود: پیگیری به موقع مسائل کلان استان ایجاب می‌کند دستگاه‌های اجرایی و مجمع نمایندگان یک تقویم کاری و تقسیم کار مشخصی با هم داشته باشند تا از منافع استان صیانت کنند.

وی تصریح کرد: نخستین جلسه هیأت رئیسه مجمع نمایندگان با کارگره اشتغال استان با هدف بررسی برنامه‌ها و اقدامات اشتغال‌زایی در استان و همچنین ارزیابی مسائل و مشکلات صنعت آب و برق مازندران صبح دوشنبه در دفتر مجمع نمایندگان تشکیل شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.