.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتظاری که بالاخره به سر رسید؛
بهره‌برداری از خط انتقال گاز دامغان به کیاسر ـ نکا/ صرف 800 میلیارد تومان برای پروژه انتقال گاز
شمال نیوز:نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از خط انتقال گاز دامغان به کیاسر ـ نکا خبر داد و گفت: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی خط انتقال لوله دامغان به کیاسر و نکاء، سه‌شنبه هفته آینده با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود...

شمال نیوز:نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از خط انتقال گاز دامغان به کیاسر ـ نکا خبر داد و گفت: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی خط انتقال لوله دامغان به کیاسر و نکاء، سه‌شنبه هفته آینده با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،علی‌محمد شاعری  اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی خط انتقال لوله دامغان به کیاسر و نکاء، سه‌شنبه هفته آینده با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه خط انتقال گاز، علاوه بر رفع مشکل افت فشار یا قطع گاز مازندران، قطعی گاز در استان‌های گیلان و گلستان نیز در فصل زمستان برای همیشه رفع خواهد شد.

شاعری با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شد، تصریح کرد: این پروژه به طول۲۰۰ کیلومتر اجرا شده است تا مشکل قطعی گاز سه استان شمالی حل شود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز داشتم و با تلاش شرکت گاز استان مازندران، بهره‌برداری از این پروژه طعم خوش خدمت را به مردم مازندران هدیه خواهد داد و در آینده می‌توان از این سوخت پاک به عنوان جایگزین سوخت «مازوت» نیروگاه شهید سلیمی نکاء نیز استفاده کرد که گام مهمی در حفظ محیط‌زیست خواهد بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.