.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارکستر ملی ایران در ساری برگزار می‌شود
نوای سازهای نوازندگان برجسته ایران در شب تابستانی خیابان فرهنگ ساری به صدا در می‌آید تا احساس ناب موسیقی ایرانی را در مرداد مازندران به علاقه‌مندان هدیه کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، دستان هنرمند استاد فریدون شهبازیان و صدای دلربای محمد اصفهانی سوار بر امواج خوش صدای سازهای ارکستر ملی ایران، شب خاطره انگیزی را برای مازندرانی‌ها رقم می‌زند.

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان پنجشنبه پنجم مردادماه با حضور در شهر ساری تازه‌ترین کنسرت خود را به خوانندگی محمد اصفهانی برگزار می‌کند.

در این کنسرت موسیقایی علاوه بر اجرای قطعاتی که طی کنسرت‌های قبل برای علاقه‌مندان با صدای محمد اصفهانی خوانده شد چند قطعه مازندرانی نیز به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

این در حالی است با هماهنگی‌های انجام گرفته قرار بر این است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مقام هنری استاد محمدرضا اسحاقی نوازنده و هنرمند پیشکسوت موسیقی مازندران قدردانی شود.

ارکستر ملی ایران که اجرای برنامه در مراکز استان‌ها را در دستور کار دارد، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بنیاد رودکی، نخستین اجرای خود را در تاریخ مازندران تقدیم به مردم فرهنگ دوست این سامان می‌کند.

یکی از اهداف بنیاد رودکی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بر آن تأکید ویژه داشته، توسعه فعالیت‌های هنری و ایجاد فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی در سایر استان‌ها برای بهره‌گیری از این هنر است. به همین منظور، بنیاد رودکی تور اجرای استانی این ارکسترها را در دستور کار خود قرار داده است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت  ایران اجرا  به آدرس www.iranejra.com مراجعه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.