.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا بودجه هیأت‌های ورزشی به هیأت‌ها در مازندران تعلق نمی‌گیرد
رئیس هیأت والیبال استان مازندران با عنوان اینکه معلوم نیست آیا از وزارت ورزش و جوانان برای هیأت‌های ورزشی بودجه‌ای در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: اگر بودجه‌ای در نظر گرفته شده این بودجه چرا به هیأت‌های ورزشی تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش شمال نیوز،سیدمیلاد تقوی اظهار کرد: با وجود عدم حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان مازندران به ادعای بیشتر کارشناسان هیأت والیبال مازندران در سال گذشته جزو فعال‌ترین هیأت ورزشی بود و می‌تواند عنوان خوبی در رتبه‌بندی فدراسیون به‌دست بیاورد.

وی تصریح کرد: حضور چشمگیر بازیکنان مازندرانی در تیم‌های ملی والیبال و عملکرد هیأت استان نشان‌دهنده رشد والیبال در استان بوده است.

رئیس هیأت والیبال مازندران با اشاره به تیم‌های منتخب مازندران،ادامه داد: در سال جاری تیم نوجوانان هیأت والیبال مازندران توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشور را به‌دست آورد و نوجوانان دختر عنوان چهارمی را کسب کرد و همچنین در رده سنی جوانان و امید جزو مدعیان کسب مقام هستیم.

تقوی خاطرنشان کرد: مجموعه هیأت استان تمام تلاش خود را به کارگیری می‌کند تا تیم‌های مازندران با احترام به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.

رئیس هیأت والیبال استان مازندران با عنوان اینکه معلوم نیست آیا  از وزارت ورزش و جوانان برای هیأت‌های ورزشی بودجه‌ای در نظر گرفته شده یا خیر،افزود: اگر بودجه‌ای در نظر گرفته شده این بودجه چرا به هیأت‌های ورزشی تعلق نمی‌گیرد اگر هم بودجه‌ای وجود ندارد دوستان باید رسانه‌ای کنند تا حقایق را مردم و اهالی ورزش بدانند تا انتظارها از هیأت‌های ورزشی به اندازه امکانات اختصاص داده شده باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.