.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان و شرایط اعزام کاروان‌های ویژه جانبازان به حج
مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام ویژه جانبازان در دو کاوران در مرداد ماه به سفر حج خبر داد و شرایط آن را تشریح کرد.

به گزارش شمال نیوز، اسلام کریمی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه ویژه کاروان جانبازان در مسجد جامع آل‌یاسین با بیان اینکه هر سال دو کاروان از جانبازان به عنوان نمایندگان جامعه ایثارگری به حج اعزام می‌شوند، اظهار داشت: در هر کدام از کاروان‌های جانبازان بیش از 40 نفر از جانبازان به همراه همسر و یک همراه دیگر حضور دارند که امسال نیز مجموعاً 105 نفر در دو کاروان عازم حج خواهند شد.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد با تشریح شرایط اعزام جانبازان به سفر معنوی حج تصریح کرد: قطعاً بنیاد شهید و امور ایثارگران برای این کاروان‌ها و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده بهترین مدیر کاروان را انتخاب می‌کند و افرادی نیز به عنوان یاری دهنده جانبازان به حج اعزام می‌شوند تا بتوانند خدمات بهتری به ایثارگران عزیز ارائه دهند.

وی درباره زمان اعزام حجاج نیز ادامه داد: نخستین کاروان جانبازان 19 مرداد به حج مشرف می‌شوند و حدود یک هفته بعد نیز کار دوم عازم خواهد شد و طبق اعلام سازمان حج و زیارت، مدت حضور کاروان‌ها در عربستان، 32 روزه خواهد بود.

محمد سعیدی مدیر کاروان حج جانبازان نیز با بیان اینکه جلسه هماهنگی کاروان جانبازان هفتاد درصد هر سال پیش از اعزام به حج تمتع برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه آموزش مناسک حج توسط حجت الاسلام رسولی روحانی کاروان بیان می‌شود و نکات ایمنی و احتیاطی نیز برای اعضای کاروان تشریح می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه مسائل اجرایی از جمله نوع و زمان پرواز و همچنین خدمات کاروان که شامل اقدامات مربوط به حوزه پزشکی، اسکان و تغذیه می‌شود، بیان شده و نکات مربوط به امور درمانی و پزشکی توسط دکتر جوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیاد بیان می‌شود.

سعیدی به جانبازان شرکت کننده در این جلسه اشاره کرد و گفت: هفته گذشته جلسه‌ای برای کاروان جانبازان استان خراسان رضوی برگزار شده و مقرر شده است جلساتی برای جانبازان چند استان دیگر که امکان حضور در این جلسات را نداشتند، برگزار شود./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.