.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده های مازندران با اعمال محدودیت های ترافیکی
محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه امروز( 30 تیرماه ) اعمال شد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران  با بیان اینکه تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع شد. گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۳۰ تیرماه از محور هراز ممنوع شد.

 وی افزود: در محور سوادکوه تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه ۳۰ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۳۱ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

 سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در این محور از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۳۱ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 وی گفت:  موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر ۲۸ تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۱ تیرماه از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه  ممنوع شد.

 وی افزود:تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.