.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدون رقابت با هیچ نامزدی ؛
محمد دامادی رئیس هیات ورزشی کارگری استان مازندران شد
شمال نیوز: مجمع عمومی هیات ورزش های کارگری مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد دامادی با کسب....
محمد دامادی رئیس هیات ورزشی کارگری استان مازندران شد

شمال نیوز: مجمع عمومی هیات ورزش های کارگری مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد دامادی با کسب ۱۴ رای به مدت چهار سال، سکان هیات ورزش های کارگری مازندران را بر عهده گرفت.

در این مجمع انتخاباتی سید امیر حسینی رئیس فدراسیون، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی و اعضاء مجمع حضور داشتند، محمد دامادی با کسب ۱۴رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش های کارگری مازندران انتخاب شد.

شایان ذکر است،بعد از انصراف علی دزایی پور رئیس هیات کارگری استان مازندران ،محمد دامادی به عنوان تنها کاندیدای این مجمع بود.

دزایی پور که در طول دوران مدیریتش عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بود به واسطه حضور و کاندید شدن محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از کاندیدا شدن انصراف داد .

طبق شنیده ها محمد دامادی تمامی مسئولیت های اجرایی هیات را به علی دزایی پور خواهد سپرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1396
تبریک به برادر خوبم.رضا نبی زاده
نا شناس 30 تير 1396
رقباي سرسختي هم داشت..
سید 31 تير 1396
اگر تمامی مسولیتها برای دزایی پور هست ، پس رییس هیات دکوره
شهروند 31 تير 1396
این هم وره زیاده
علي 31 تير 1396
به جاي اين فيگور بازي فكري به حال جاده ساري - تاكام بكنند كه زادگاه پدري شونو هم هست و كلي آراي ش مربوط به همون مردمي است كه با هزار اميد بهش راي دادند
نا شناس 31 تير 1396
برادر بزرگوار جناب آقای دادمادی !
جنابعالی نیک میدانید که نماینده کار و وظایفش قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون می باشد شما با چه چشم داشتی و با چه آرزویی در اینگونه جایگاهها شرکت می کنید در مرکز پژوهش های مجلس می توانید بهترین نقش آفرینی را ایفا نمائید چرا در آن واحد تخصصی و تحقیقاتی شرکت نمی کنید؟
روزی بود که تو شهر مقام نمی دونم هلال احمری شما را در سطح شهر به شما تبریک می گفتند
عزیز من شما اینگونه مناسب ها را بگذارید برای بعد از نمایندگی بهتری کار شما رسیدگی به وضع اجرای ناصحیح بعضی قوانین در کشور و مطالعه در زمینه های طرح های کلان کشوری است
من متسفم که شما را هر زمانی در این جایگاههای بی جهت می بینم
جایگاه نمایندگی خیلی بالاتر از اینگونه پست هاست
ایکاش شمال نیوز در عنوان خبری شما درج می کرد" آقای دامادی در کمسیون عمران در حضور وزیر راه مشکلات در روند اجرای تعریز جاده ساری تاکام را حل نمود و مقرر شد در فاصله زمانی معین این مسیر به بهره برداری می رسد"
کما اینکه چشم انداز ما مردم مازندران تعریض همه جاده های استان و راه ارتباطی مازندران به سمنان و حتی همه راههای روستایی استانمان هست اما حیف که شما در این مسیر گام های عملی بر نمی دارید و فقط در پی مقامهای خودتان هستید و دنبال اصولگرایی و اصلاح طلبی هستید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.