.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش تند احمدی لاشکی به اظهارات مداخله جویانه خباز ؛
استاندار سمنان فقط درباره استان خودش اظهار نظر کند
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچ‌گاه مردم استان‌های مازندران، گلستان و گیلان اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نخواهند داد و بنابراین مسؤولان استان سمنان باید از هم‌اکنون به فکر راهکاری برای برون رفت از این مشکلات برای استان خود باشند......
استاندار سمنان فقط درباره استان خودش اظهار نظر کند شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس رأی به حذف طرح انتقال آب خزر به سمنان داد، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس نظر کارشناسان محیط‌زیست که غالباً از نخبگان و فعالان در حوزه مسائل زیست‌محیطی هستند، این طرح را از دستور کار خارج کردند و رأی به حذف آن دادند.

به گزارش شمال نیوز ، قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با  فارس ، درباره برخی اظهار نظرات مجدد پیرامون طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان اظهار کرد: نمایندگان مجلس بر اساس نظر کارشناسان محیط‌زیست که غالباً از نخبگان و فعالان در حوزه مسائل زیست‌محیطی هستند، این طرح را از دستور کار خارج کردند و رأی به حذف آن دادند.

وی افزود: اظهارنظر استاندار سمنان قطعاً می‌تواند تبعات بدی داشته باشد که امیدواریم این مسؤول که فرد آگاهی است، فقط درباره استان خودش اظهارنظر کند و مسائل فراتر از آن را به مدیران و متولیان امر بسپارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه 9 میلیون نفر در سه استان شمالی دغدغه استان‌های خودشان را دارند و یقیناً هم مردم عزیز کشور راضی نخواهند شد که منطقه زیبای شمال به کویر تبدیل شود و مشکلات زیست‌محیطی را ایجاد کند.

احمدی‌لاشکی تأکید کرد: هیچ‌گاه مردم استان‌های مازندران، گلستان و گیلان اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نخواهند داد و بنابراین مسؤولان استان سمنان باید از هم‌اکنون به فکر راهکاری برای برون رفت از این مشکلات برای استان خود باشند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین درباره دیدار خود با سفیر ژاپن در تهران عنوان کرد: در این دیدار پیرو سفر اخیر هیأتی از مجلس ایران در راستای امور آموزشی و پژوهشی به این کشور درباره تبادل دانشجو و استاد و نیز کارهای علمی و پژوهشی مشترک بحث و تبادل نظر شد و قرار است در سفری که مسؤولان مربوطه کشور ژاپن به ایران خواهند داشت در زمینه چگونگی اجرایی شدن مسائل مطرح‌شده به جمع‌بندی لازم برسیم.

وی به طرح اصلاح قانون آئین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد و افزود: این طرح در 3 ماده و چند تبصره تهیه و توسط و هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد که در صورت تصویب نهایی، نام سازمان بنادر و دریانوردی به «سازمان مدیریت سواحل، بنادر و دریانوردی» تغییر خواهد کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره تغییر مهلت جذب اعتبار پروژه طرح‌های عمرانی سال 1395 کل کشور گفت: با تصویب این طرح، سال مالی پروژه‌های  عمرانی بودجه 95 کشور از پایان تیرماه به پایان شهریور 96 تغییر یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1396
همه ما ایرانی هستیم و تو یک کشور زندگی میکنیم.... این دریا و آب هم جز نعمات الهی هست نه ارث پدری. برای پیشرفت باید این دعواهای قومیتی کنار گذاشته بشه
پاسخ ها به این نظر
saeed 30 تير 1396
هموطن گرامی، ارث پدری نبودن دریا و سایر منابع طبیعی ملاک صحیحی برای نابود کردن آنها نیست.
محمد 28 تير 1396
آقای نابغه چه ربطی به قومیت داره پس خونه ات هم که بخشی از کشور ایرانه بده به ما که ایرانی هستیم.
محمد 28 تير 1396
تهران کرج قزوین سمنان... رو به گند کشیدن حالا میخوان بیان شمال رو خراب کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.