.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفترچه های بیمه کارآ شده است/ رشد ۹ درصدی بیمه شدگان در مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید، دفترچه های بیکه کارا و ارزشمند شده است گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت های تامین اجتماعی هزینه شده است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار مسئولان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: در استان مازندران بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و اقدامات این سازمان در رضایتمندی و رفاه مردم نقش اساسی دارد.

استاندار مازندران افزود: همراه با تلاش گسترده بهداشت و درمان در حوزه زیرساخت‌های درمانی در حوزه تأمین اجتماعی هم در این دولت در حوزه زیرساخت‌ها در استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار مازندران خدمات سازمان تأمین اجتماعی را در جهت درمان و رفاه افراد تحت پوشش ستود و گفت: خدمت به مردم موجب رضایت خداوند است و مردم ولی نعمت ما هستند و باید تلاش کنیم تا خدمت شایسته به مردم ارائه دهیم.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه نوسانات اقتصادی بر سیستم تأمین اجتماعی اثر می‌گذارد گفت: باید در این نوسانات به وضعیت قشر محروم و آسیب پذیر جامعه توجه جدی شود.

وی تاکید کرد: وضعیت درمانی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی تغییرات بسیار خوبی داشته است و می‌بایست در زمینه مسائل و مشکلات افراد بازنشسته عنایت ویژه ای صورت گیرد و باید عزت بازنشستگان و پیشکسوتان در تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و تکریم و حمایت از بازتنشستگان در اولویت باشد.

استاندار مازندران افزایش امید به زندگی و رفاه و آسایش بیشتر را از انتظارات جامعه خواند و از مسئولین تأمین اجتماعی خواست تا با نظارت همه جانبه زمینه ارتقاء خدمات بهتر و بیشتر را به افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی فراهم کنند

در این دیدار محمودی مدیر کل تأمین اجتماعی و خورشیدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تأمین اجتماعی مازندران ارائه نمودند.

مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران در این دیدار ازافزایش ۸ درصدی بیمه شدگان استان در این دولت خبر داد و گفت: تعداد افراد بازنشسته و مستمری بیگر در این دولت ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید در سال ۹۵ بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کرده است و قرار است در برنامه ششم نیز بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان مطالبات سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.848 seconds.