.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نانواکناری به اظهارات استاندار سمنان :
طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان وجهه قانونی ندارد
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح موضوعاتی ازجمله انتقال آب دریای خزر به سمنان وجهه قانونی ندارد.....
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح موضوعاتی ازجمله انتقال آب دریای خزر به سمنان وجهه قانونی ندارد.

به گزارش شمال نیوز ،  ولی‌الله نانواکناری درباره طرح انتقال آب دریای خزر در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: انتقال آب دریای خزر به سمنان از برنامه ششم توسعه حذف شده و جایگاهی ندارد.

وی بیان کرد: امروز طرح این‌گونه موضوعات وجهه قانونی ندارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان شایعه است، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و نباید این مسائل طرح شود؛ چرا که مردم و نمایندگان مازندران مخالف این موضوع هستند.

نانواکناری در پایان با اعلام اینکه تجربه تلخ دریاچه ارومیه نباید برای دریای خزر تکرار شود، گفت: با این کار شوری آب دریای خزر بالا می‌رود و مسائل زیست محیطی منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

استاندار سمنان طی روزهای گذشته بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان را مجددا مطرح نمود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساداتی 27 تير 1396
اگرچه مسئولین استانی و نمایندگان باید نسبت به مسائل استان مواردی چون مسئله ی گدوک و امام زاده هاشم و لاریجان و دهات بالادست چهاردانگه و ... حساس باشند و دغدغه داشته باشند ولی در مورد آب دریای خزر لطف کنند دلایل مخالفت را منطقی بیان کنند یا یک پژوهشگر این حوزه با مطالعه دقیق آن را بررسی کرده و انتشار دهد زیرا به نظر حقیر این یک دریاچه بین المللی است که چون از سطج آبهای آزاد پایین تر است هیچ وقت وضعیت دریاچه ارومیه را پیدانخواهد کرد و درمورد شوری چون آب به همین وضعیت انتقال می یابد پس نسبت نمک تغیر نخواهد کرد و اگر قرار به تغیر باشد با ورود آب های شیرین و خروج آب دریاچه ممکن است میزان شوری حتی کاسته شود و به نظرم اگر این مورد خیلی حساس و یک تهدید محسوب می شد دیگر همسایه ها به ویژه روسیه نسبت به این طرح واکنش نشان می دادند. البته شاید حق با مدافعان دریاچه باشد و بنده بی اطلاع ازمسائل. انشا الله بهترین ها از سوی مسئولین برای استان رقم خورد.
پاسخ ها به این نظر
محمد 28 تير 1396
اولا از کجا معلوم روسها ورودی آب خزر از ولگا رو کم نکنند؟ ثانیاً آب دریاچه ای که به قول خودت از سطح دریا پایین تره چطوری باید به ارتفاعات بالاتر بفرستی؟ ثالثاً آب شور دریا رو بفرستی سمنان که چی بشه؟ کشاورزی خوزستان که نابود شد حالا نوبت شماله؟
نا شناس 28 تير 1396
تا کارشناسی نشده داد و قال راه ننداز دریا با اب ولگا مثل شیلنگ داخل اب تشت که چرخش ایجاد می کنه در حال گردش ابه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.