.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
واكنش محمد دامادي به تائيد صحت انتخابات شوراي شهر ساري
تأیید انتخابات ساري مایه شرم و تأسف است/متخلفان هر کاری دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با تأیید انتخابات شورای اسلامی شهر ساری گویی اصلاً هیچ تخلفی رخ نداده و این مایه شرم است. ؛

به گزارش شمال نیوز،محمد دامادی درباره آخرین تأیید انتخابات شورای اسلامی ساری اظهار کرد: تکلیف ما این بود مسائلی که وجود داشت را اطلاع‌رسانی کنیم و تصمیم‌گیران در شهرستان و استان و هیأت اجرایی نیز نظر خود را اعلام کردند اما تصمیم نهایی با شورای عالی مرکزی است.

وی با بیان اینکه برای تصمیم شورای عالی مرکزی و تأیید انتخابات ساری متأسف هستیم، اضافه کرد: مطمئن باشید با این شرایط کنونی روند برگزاری انتخابات‌ها در تردید بوده، به‌طوری‌که در دوره قبلی شورای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی گذشته هیچ‌وقت تخلفات رسیدگی نشد و به‌‌راحتی از کنار متخلف گذشتند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: با این اقدامات حاشیه امن برای متخلف درست کردند تا متخلف بتواند مسیر خود را با اقتدار ادامه دهد.

دامادی با بیان اینکه افکار عمومی شاهد هستند و از مسائل پیش‌آمده آگاه هستند، یادآور شد: برخی از رسانه‌ها از حضور فرماندار ساری در جلسه تهران خبر دادند که این خبر دروغ محض بود.

وی خاطرنشان کرد: گویی فضای ساری به‌گونه‌ای است که متخلفان از یک طیف خاص هر کاری دل‌شان خواست می‌توانند انجام دهند و هیچ‌کس به آنان نه می‌تواند تذکر دهد و نه برخورد کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم روند آینده انتخابات در ساری مطلوب شود، بیان کرد: اگر این روند اصلاح نشود واقعاً افرادی که درست‌کار هستند جرأت حضور در صحنه انتخابات را نخواهند داشت و عرصه خالی خواهد شد.

دامادی تصریح کرد: با تأیید انتخابات شورای اسلامی شهر ساری گویی اصلاً هیچ تخلفی رخ نداده و این مایه شرم است.

وی در پایان گفت: هیأت عالی نظارت طی 10 تا 15 دقیقه نظرش را اعلام کرد اما ظاهراً تصمیم از قبل گرفته شده بود و ما نیز داشتیم مسیر از قبل تعیین‌شده را طی می‌کردیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 تير 1396
87
14
پاسخ
اگه تخلفی رخ داده باید اونهایی که تخلف کردن حذف بشن و اسمشون اعلام بشه... چه ربطی به اونهایی داره کا رای سالم آوردن؟؟؟!!!
بضمن اینکه یه جوری صحبت می کنید که انگار فقط اونهایی که رای آوردن تخلف کردن... یعنیاو.ن 100 و اندی نفر دیگه که رای نیاوردن هیچ تخلفی نکردن...
آقای دامادی مردم رو چی فرض کردی برادر...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 تير 1396
آقای دکتر معنی این حرفی که زدی رو میدونی؟؟
فلتحه این شهر خونده شده
واقعا متاسفم
الان معنی این حرف که این آقایون چیو تایید کردند مشخص میشه
تایدد تخلف خلاف و دروغ و دزدی
نا شناس 16 تير 1396
آقای ! دامادی از اینکه این حرفها رو بیان میکنی شبها وقع خواب وژدان درد نمیگیری؟
خدایی هست!
معادی هست!
قیامتی هست!
حق الناسی هست!
برزخی هست!
نکیری هست!
منکری هست!
من ربک خدای تو کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهروند 16 تير 1396
اولا آدمی که به نماینده حرف میزنی وژدان نه وجدان ثانیا از اول موقع تبلیغات معلوم بود تخلف صورت میگیره ثالثا از آقای یوسف نژاد بعیده که چرا سکوت کردند
نا شناس 17 تير 1396
جناب آقای دامادی ما مردم ساري برای شما متاسفیم كه نتوانستي افراد مورد نظر خود رابه شورا شهر وارد نمائيد
نا شناس 16 تير 1396
برادر جان شما تشریف ببرید پیش آقای قرائتی اوّل زبان فارسی را درست یاد بگیرید و انشاء بفرمائید بعر راجع به وجدان و شریعت اظهارنظر کنید
نا شناس 17 تير 1396
ببخشید ( وجدان ) حالا چرا قرائتی !!!؟؟؟
نا شناس 14 تير 1396
79
16
پاسخ
جناب آقای دامادی ما هم برای شما متاسفیم
شما که برای رای آوردن دست به هر حربه می زنی از فوتبالیست گرفته تا آسفالت خیابانها در زمان نماینده شدن شما آن زمان که اسپورد جز؟ء روستا بود با امکانات شهرداری آسفالت می کردی برای فقط رای گرفتن اینها را جزء خرید رای نمی دانید؟
شما که نایب رئیس هیئت نظارت بودی بفرما که کدام نماینده شما سر صندوق و کدام صورتجلسه را امضا نکرد یا اینکه دوست شما آقای فرماندار بفرماید که کدام صندوق بعلت حتی یک مورد تخلف امضا نشد؟
شما در ابتدا ایمان داشتید که دوستانتان رای می آورند و برای ساری نقشه ها داشتید که مصداق آیه قرآن نقشه های شما به شما بر گشت
شما با ابراز این گونه نظرها نه تنها از جامعه و مردم فاصله می گیرید بلکه وجدانتان را نیز فرسوده می کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 تير 1396
عمو شما مثل اینکه ساری نبودیدا!!!!!!
این اسمش اناخابات نبود انتصابت هم نبود
سگ انتصابات شرف داره به این نوع انتخابات
کسی که میگه دومیلیارد دادم تاییدیه گرفتم همه میدونید کیو میگم
باید پرسید تو شورا چخبره؟؟؟؟
وقتی این اشخاص لز تهران تاییدیه میگیرند این آفت انتخابات هم به راحتی تاییدیه میگیره
نا شناس 17 تير 1396
متاسفم از ادبیات شما که نظر می دهید شما باید روزی در پیشگاه خداوند حاضر شوید و پاسخگوی اعمالت باشی اینطور که مصداقی حرف می زنی و حتی از مبلغش هم می دانی خیلی جای بحث داره برادر من خود آقای دامادی که می خواست نماینده بشه از هر راهی که شما تصور می کنی استفاده کرد هنر پیشه ها قانون می دانند؟ فوتبالیست ها می دانند که در مجلس چه کارهایی انجام می شود؟ آقای دامادی هم تائید نشده بود و با واسطه های آنچنانی رفت تهران و کارش رو درست کرد حالا ما بگوئيم و تائید گرفت؟ من با این ادبیات شما مخالفم و می گویم آقای دامادی در مقامی نیست که از ......
نا شناس 17 تير 1396
بالتازار دامادی از شورای نگهبان تاییدیه گرفت همونجور که یوسف نژادتون گرفت و شجاعیتون نقیبیتون ... نگرفت
الان دزد یقه صاحب خونه رو گرفته نه!!!چرا فکر کردی من و امثال من طرفدلر دامادی هستیم؟
همونجور که یوسف نژاد نماینده من نیست دامادی هم نیست
اینهایی که رفتن شورا چی؟
این دومیلیارد برای تاییده چیه؟
ما مازندرانی ها یه ضرب المثل داریم که میگه ماشه رو بییل کله دله؛دزد خادش سرصاب وونه
حالا بگو برات ترجمه کنن خخخخخ
با حق الناس به جایی نمیرسید آخر برنده واقعی مردم هستند خواهیم دید
نا شناس 17 تير 1396
خخخخخ طرف فهمید منظورتون کی بود بیچاره
الان ینفر میگفت تهران اصلا پرونده رو باز نکردند
واقعا اینقدر نفوذ داری آقای شجاعی؟شما چحوری تاییدیه واسه خودت نتونسنی بگیری
جدا واسم سواله
ساداتی 14 تير 1396
27
51
پاسخ
اگر چه با شخص آقای دامادی کامل همسو نیستم ولی این صحبت هایش و در ارتباط با این مسئله صددرصد صحیح الست و قابل تأمل. این تصمیم نشان داد که "جمهوریت " و " اسلامیت" در ساری به نفع معدودی افراد ذبح شد.
پاینده باد ساری 15 تير 1396
75
17
پاسخ
آقای ...حق به حق دار رسید و مردم فهیم و آگاه ما می دانند که نقشه بعضی ها چی بوده است.مردم قدر شناس ما شهردار محبوبشان و مردان عملگرای ساری را دوست دارند.
ایمان 15 تير 1396
13
64
پاسخ
هزار بار جای تاسف داره که نه هیئت نظارت و شورای نگهبان و اجرای نتونن از حق مردم دفاع کنن بر تخلفات انتخاباتی
نا شناس 15 تير 1396
81
12
پاسخ
آقای دامادی عزیز یادت هست که در زمان انتخابات مجلس چه کارهایی که ازش دریغ نکردید؟
به فوتبالیست و مربی مشهور کشور چقدر پرداخت کردید که به ستاد شما آمد و تبلیغتان را کرد ؟
هنر پیشه ها و خوانندگان معروف چطور؟
آقای مهندس قرار هست شما برنامه ها و توانمندی خودتان را به مردم معرفی کنید و به دنبال آن مردم انتخابتان کنند و یا اینکه از عملکردتان راضی باشند و رای دهند آیا کارتان در زمان انتخابات درست بود؟
فوتبالیست و هنرمند برای چه هدفی شما را تبلیغ کردند ؟
شما از احساسات پاک مردم استفاده کردید و از راه درست خودتان را معرفی نکردید
روز انتخابات برادر بزرگوار شما را به چه جرمی دستگیر کردند و باقی قضایا؟
شما خودتان در انتخابات شورا آیا تجربه ای داشتید؟
فقط با همت آقای.... و به سبب شناختی که مردم با پدر مرحومتان داشتند انتخاب شدید
جامانده 15 تير 1396
76
14
پاسخ
آقای دامادی شماچرا؟شماکه خودتتون برای انتخابات مجلس ازهیچ چیزی برای رسیدن به صندلی مجلس دریغ نکردین.کی بوداون همه رای خرید؟کی بوداون همه فلش و...میداد؟کی بودهر بودهرروزناهاروشام اکبرجوجه میداد؟حالابماندبقیه چیزها!شماکه خودتون علمدارتخلف انتخاباتی هستین پس شماخواهشا یه کم کوتاه بیا!تاکی میخوای دنبال خراب کردن امثال عبوری باشی؟ عبوری بخاطرکارجهادیش تودل مردم جاداره!پس عمرتوتلف نکن.ای کاش نصف این کارایی که درمسیرباطل انجام میدی رودرمسیرحق انجام میدادی تاتوهم یه سرداری دیگه براساری میشدی.حیف ازحب وبغض دنیا....حیف.
میلاد 15 تير 1396
80
16
پاسخ
نماینده محترم بخش دودانگه شهرستان ساری ، خودت بگو چی جوری رفتی توی مجلس؟!
نا شناس 15 تير 1396
72
11
پاسخ
آقاجان ماانتخابات شورای اسلامی یادمون نرفته ،اخوی بعضی ازکاندیداها جه هاکه نکردند
نا شناس 15 تير 1396
70
10
پاسخ
جناب آقای دامادی عزیز شما بهتر از بنده می دانید که دموکراسی در ایران دو رنگ دارد یا سیاه هست یا سفید و تشکل احزاب اصلا مفهومی ندارد اگر مفهوم داشت دامادی اصولگرا در مجلس نهم نمی شد دامادی اصلاح طلب در مجلس دهم برادر عزیز بپذیرید که شما و دوستانتان به اندازه یک روز عبوری هم برای ساری کار نکردید
تعجب نکنید که همه مردم ساری خاطر خواه آقای عبوری هستند
نا شناس 15 تير 1396
70
11
پاسخ
بیاییم اختلافات کنار بگذاریم و به رای مردم احترام بگذاریم و به فکر توسعه و پیشرفت ساری باشیم.
نا شناس 15 تير 1396
73
11
پاسخ
آقای دامادی خواهشا تمومش کنید و یه خورده بفکر ساری باشید.
ناشناس 15 تير 1396
70
12
پاسخ
آقای دامادی لطفا بس کنید و به رای مردم احترام بگذارید و برای پیشرفت شهر و جوانانش ارزش قائل بشید....
محمد 15 تير 1396
72
11
پاسخ
جناب دامادی لجبازی را بگذار کنار و با شهردار همکاری کن
نا شناس 15 تير 1396
71
8
پاسخ
اگه تخلفی صورت گرفته تا ردیف 3 بوده و تا 3 نفراول تخلفات بالا بوده است.
نا شناس 15 تير 1396
86
15
پاسخ
باور کنیدتنها کسانیکه تخلفی نداشتند و رای نخریدند آقایان نقیبی و شمشیربند بودند و رایشان همه بدرستی بوده و بقیه افراد بنحوی رای خریدند و تخلف کردند
پاسخ ها به این نظر
ساروی 16 تير 1396
مهندس نقیبی نیازی به خریدن رای نداره و رای خودش همیشه داره و مردم قدرشناس ما به مهندس نقیبی ارادت خاصی دارند و نزد مردم محبوب هستند و همه قلبا دوستش دارند.
شهروند ساری 15 تير 1396
56
9
پاسخ
جناب دامادی مطالبی که فر مودید واقعا ممنونم از نوع نگاه جمابعالی ولی ایا این فقط برای دیگرانه یا شامل همه کسانی و جمانبعالی هم هست مگر در طی دوره فعلی انتخابات یادمان نرفته در همین شهر ساری اولا شما تایید نشدید و با چه ابزار و هزینه ای و با توسل به چه کسانی و روشی تایید شدید و بعد هم چطوری با افکار عمومی بازی کردید و....وافعا درست اشاره داشتی افکار عمومی هم شاهدند وهم خوب ارزیابی میکنند و بنظر بنده این دوره بخوبی پاسخ امثال جنابعالی را دادند و امیدوارم از این شکست درس عبرت بگیرید
امير 15 تير 1396
53
12
پاسخ
البته شما و دوستان شما به گونه اى تلاش براى عقب گرد سارى انجام داديد كه دشمنان قسم خورده سارى هم تا حالا اينجور رفتار نكرده بودند
شما كه تو انتخابات مجلس اخير حرف و حديث خريد ارا كم پشتت نبود
محمود صبور 15 تير 1396
14
60
پاسخ
برای شهر ساری و کارکنان خدوم شهرداری ساری متاسفم.
مهندس علی 16 تير 1396
5
18
پاسخ
از بیانات آقای تجری ، سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا ( mehrnews.com/news/3980206/ ):
نظارت مجلس بر انتخابات شوراها صد درصد غلط است، نماینده‌ مجلس که خودش نیاز به رأی مردم دارد یا باید در مقابل افرادی که پایگاه رأی دارند، بایستد و یا از قانون کوتاه بیاید که هیچ‌کدام از این دو حالت درست نیست.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: نظارت بر انتخابات شوراها باید در دست نهادی غیر از مجلس شورای اسلامی باشد؛ چرا قوه قضائیه، قوه مجریه یا شورای نگهبان در امر نظارت بر این انتخابات دخالت نکنند!؟
پاسخ ها به این نظر
مهندس علی 16 تير 1396
این بیانات آقای تجری بود در نشریه مهر نیوز ، ما که مفهوم امتیاز منفی ها را متوجه نشدیم ، ظاهراٌ دار و دسته همونائی که رأی خریده اند می نشینند پای اینتر نت و رأی منفی می دهند که نخیر اینطور نیست . این افراد با واقعیت هم عنان دارند . گنجشک رو رنگ کردند و به زور به ما می خواهند بگویند که قناری است . به قول معروف یک مشت وچه ویله دارند برای سیاستمدارهای کهنه کار و متخصص ادای چرچیل رو در میآرند .
معلم دانشگاه 16 تير 1396
25
8
پاسخ
جناب اقای دامادی وزن سیاسی و اجتماعی شما و دوستان خوبت در ساری کاملا مشخص شد.ادامه دادن این روند خودزنی های بیشتری در بر دارد.لطفا دست از این کارها بردار.حذف عبوری در ذهن ماندگار مردم امکان ندارد.عبوری با عملکرد خود وارد اذهان مردم شد.بهتر است عاقل باشی
میلاد 16 تير 1396
8
10
پاسخ
دامادی و عبوری هر دوی شما عزیز هستین و دوست داشتنی، در شان شما دو بزرگوار نیست که به بحث و دعوا بپردازید. فقط ساری رو عشقه
اسدپور 16 تير 1396
18
7
پاسخ
اقای دامادی ساری دوزمان داره قبل از عبوری و بعد از عبوری باید این واقعیت رو قبول کنی
سینا 16 تير 1396
22
7
پاسخ
ای شیخ هر انچه می نمایی هستم ایا تو انچه می نمایی هستی؟؟
نا شناس 16 تير 1396
30
9
پاسخ
خودتم با همین تخلف ها اومدی بالا جا خوش داری و الان کمترین خیرو واسه شهرت نداشتی و نداری
نا شناس 15 تير 1396
10
21
پاسخ
خیلی واضح هسن که تخلف شده بعد قانون( توجه کنید قانون) آن را تأئید می کند، پس امیدی به این قانون نیست
نا شناس 16 تير 1396
29
7
پاسخ
جناب دامادی اگر اطرافیانشون رای میاوردند هم اینچنین جبهه گیری میکردند برعلیه ارای مردم؟ آدم کور و کر و نادون باشه نفهمه این حرکات برای چیه؟ فکرشو هم نمیکردند با این همه هجمه و ترفند و تخریب مردم به لیست عملگرایی رای موافق بدن.
حسن 16 تير 1396
31
10
پاسخ
زنده باد عبوری زنده باد عملگرایی زنده باد ساری

عبوری روحی بود که در جسم بی جان ساری قرار گرفت و با او ساری جانی دوباره گرفت
نا شناس 16 تير 1396
30
10
پاسخ
اقای محمد دامادی چون تیم محترم و ژنرالهای جنابعالی رای نیاوردن دنبال ابطال بودی نه اقا دست بالا دست بسیار.امید قاسمی از دوستان نزدیک جنابعالی .
نا شناس 17 تير 1396
3
4
پاسخ
آقای دامادی یادت رفته در عزل و نصب مدیران ساری جلسات نمایندگی را ترک می گردید و مدیران کل مثل آموزش و پرورش را را تهدید می کردید باید از امثال مثل شما تاسف خورد شما رای و حیثت مردم را به بازی گرفته اید
زز 17 تير 1396
0
3
پاسخ
اصلا مایه شرم نیست

حالا یه عده مردم به تو رای می دهند تو خودت رای دادی به شورا
نا شناس 17 تير 1396
6
5
پاسخ
عبوري ماندني است و در قلب مردم ساري جاي دارد
شماها هر كاري كردين كه انتخابات باطي بشه واستانداربه نوعي شهرداربشه
اصلا به فكرمردم شهر تان نيستين اگر استانداربابلي شهرداري وشورا رابگيره چي ميشه
فقط وفقط به فكرمنتفع شخصي وحرب و...هستين مردم كيلو/.......متاسفم براي شما چون بدانيدقانون حاكم برسليقه شخصي است
نا شناس 17 تير 1396
4
5
پاسخ
انتخابات شورای شهرچه ربطی به شورای نگهبان داره اگردست شورای نگهبان بودمطمئنا بهترازاین افرادگزینش می شدندوتخلفات به این شکل گسترده نبود.
ش م ر 17 تير 1396
7
7
پاسخ
اين نشانه اقتدار عبوري بود هر چند مطمن باشيد اگه عبوري ميومد حمايت ميكرد شك نكنيد هر 9 عضو كابينه از ايشون بود اوني كه ميگه انتصاب بوده نه انتخاب به شما بگم اشتباه ميكنيد مگه حسين زادگان و دامادي و زارعي موافق عبوري بودند كه اجازه بدن انتصاب بشه ..آقاي دامادي شما چرا ابوذر زارعي رو اوردي اينجا چون اونا هم مخالف عبوري بودن زرنگي كردي اورديش كه از هردوطرف بزني ولي مردم هوشيارتر بودن ساري تازه شناخته شد از پارك مللش بگير تا خدمات رفاهي در مركز استان توسط شهرداري اختلاف خودتو با زارعي ها فراموش كردي موقع انتخابات الان چي شد تعجب ميكنم كه چي شد ..... يكم منصف باش
نا شناس 17 تير 1396
6
3
پاسخ
آقای دامادی درست هست رای خریدرای شده وخیانت بزرگ به مردم متدین و ولائی مرکز مازندران وافراد سالم کاندیدای یک چیز تشریفاتی شهر آنهم بنام شورای شهر ویک چیز دهان پر کن جیب یکسری پر کن وجیب یک امت شهروند امثال ساری خالی کن واقعا جای تاسف هست ؟ دست شما درد نکنه با زدن این حرف حق که متخلفان هرکاری بخواهند می کنند خودتان ببینید هم تراز تورا یعنی یوسف نژاد آنقدر مخ اورا زدند پولی گرفتند و شهردار هم بوق وکرنا کرد تمام شهر را بنر باران کرد به له یوسف نژاد خودت نگاه کن مگر ایشان هم نماینده این مردم متدین و ولائی ساری نیست ایشان نماینده مردم برعلیه دزدی و اختلاس و حقه بازی وکلک بازی پدر سوخته بازی ......................نیست بین خودتان اتحاد نیست وبه قول معروف یک دست صدا ندارد ثانیا تو خودت اول به امام زاده باقر برو آنجا هنوز نتوانستی 4تا مدیر کل را ببینی درست کنی حالا می خواهی ساری را درست کنی دزدی و کلک بازی را درست کنی من خودم دودانگه ای هستم نمی خواستم به تو در این وهله رای بدهم ولی با حرف این شهردار که اهانت وخیانت به مردم دودانگه کرد هر مرد ونامردی را دیدم گفتم به شما رای دهند تا دودانگه با مسما ومعنون به اسم بماند نه به رسم مرحله بد دیگر شما خواب مجلس را نخواهی دید برادر
میرزا 17 تير 1396
5
5
پاسخ
آقای دامادی آنکس که رای نخرید وبه مجلس رفت شما بودید دمت گرم شب قبل از انتخابات تو ستاد شما بیش از 200میلیلون جابجا شد
رنجر 17 تير 1396
6
4
پاسخ
دیگ به دیگ میگه روت سیاه....بیچاره مردم
نا شناس 17 تير 1396
4
4
پاسخ
چرا دور برمیدارید اگه خواستی اسممو بگم که به کی عکس برگه رایمو نشون دهدم 120 تومن گرفتم
هرجی بود تموم شد رفت کل شهر هم میدونن حتی ماها که فروختیم همه خریدند
میخوام بگم منی که رایمو فروختم یعنی هیچ انتظاری هز شورا و شهردار ندارم چون حقی ندارم این یک واقعیت غیرقابل انکاره
کم مونده قاسمی نجاریان و مدینه عشوری حتی یاقری و ذلیکانی جعفری نفحجم ... بگن ما رای تخریدیم
پس اینایی که هریدند و اونایی که فروختن فقط من بودم؟؟؟
دلیل ماست مالی کردنتون چیه؟
همه فروختیم حالا من ارزون فروختم چون طرف آشنا بوده
جمع کنید تینقدر جانماز آب نکشید
نا شناس 17 تير 1396
3
3
پاسخ
حرفت کاملا درست ولی باقری جعفری شمشیربند یوسفی نفجم آقامیری مدینه یوسفی... کم خریدند؟
این اصلا انتخابات نبود تنها خوبیش این بود تقریبا همه خریدند اونیکه پولش بیشتر بود رفت
تاسف هم اینکه به راحتی تایید شد ای کاش کار به اونجاها نمیکشید که شهرمن شرمنده بشه
نا شناس 17 تير 1396
9
1
پاسخ
آقای دامای
شما آشی را خوردید که خودتان پختید
شما شورای نظارت استان بودین
برای یکسری منافع حزبی شما صلاحیت خیلی از افراد را تایید کردید که حتی کودکان هم میدانستید حداقل صلاحیت ندارند
حتی چند نفر از این آقایان که الان رای آوردن و شما آنها را متقلب میخوانید برگه تائیدصلاحیت شان را علی رغم همه گزارشات و مستندات شما بدستشان دادید
این فضای آلوده حاصل عمل شماست
فیروز بخشی عیسی خندقی 16 تير 1396
5
9
پاسخ
جناب اقای دامادی حق باشماست با تایید انتخابات شورای اسلامی نشان دادند به راحتی می شود تخلف کرد این همه سر صدا فرماندار وهیت اجرایی ونظارت فایده ای نداشت ما جنا بعالی را قبول داریم همینکه برای حق دفاع کردی نشان دادی یک نماینده جسور هستی بخاطر مصلحت نظام دیگر ادامه ندهید همه مردم می دانند دورد بر مسئولین دلسوز نظام ودورد برنماینده جوان وجسور ما مهندس دامادی وفرماندار خوب مر کز استان مهندس حسین زادگان با تشکر بخشی عیسی خندقی
رضا 16 تير 1396
8
4
پاسخ
خدا رو شکر روابط عمومی ... خیلی فعال هست و تو تمام سایتها دهها کامنت میزاره متاسفانه مردم عادی که نمیدونن تو اون اداره چه خبره و با جو سازی های انجام شده مثل داستان تخیلی کلانشهرشدن ساری سعی در القا محبوبیت بعَضیا دارن .وضعیت زندان ساری چی شده یا مجوز مرکز تفریحی پادگان قدیم بدون هیچ نیازسنجی و داشتن راه عبور مورد نیاز انجام شده و با افتخار اعلام میشه زمین پادگان ازاد شد .بچه های افراد ثروتمند برای اینکه فقط یه موقعیت اجتماعی داشته باشن کارمند اونجا شدن جالب اینه که همکارای یک منطقه همدیگه رو نمیشناسن چون اصلن حصور فیزیکی ندارن هزاران جوان تحصیلکرده سرپرست خانوار بیکارن ‌ولی پسر فلان نمایندگی خودرو کارمند اونجا هست که حتی بلد نیس یه خط نامه بنویسه .حداقل دامادی فوق لیسانس عمران دانشگاه سراسری داره و میدونه چکار کنه.واقعن نفر اول چه سابقه اجرایی داره .یا برادر فلان اداره زیر مجموعه.یا دکترای علوم انسانی که یه محاسبات ساده رو بلد نیست
.واقعن حیفه که مردم ولایتمدارو با اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بیان و اینهمه با شکوه تو انتخابات شرکت کنن و نتیجه این بشه چون بعضی افراد نااگاه رای خودشونوفروختن باید با اینده یک شهر بازی بشه ساری را دریابید.کاملن مشخصه که افراد با تجربه و کاردان مثل اقای حجاری با ۳۵ سال سابقه اجرایی مهندس عمرانی .و....نباشن و افراد بی تجربه در شورای مرکز استان حصور داشته باشن.مشخصه که وضعیت شهر باید این باشه دقیقا مثل چهار سال پیش که با فریبکاری شد .از نماینده محترم اقای یوسف نژاد تقاضا دارم که رسیدگی کنن .چون با این افراد و یک دست شدن شورا نا اگاه و بدون دانش فنی و تجربه وقایعی مثل صدور پروانه روی بستر رودخانه و نابودی محیط زیست و بافت شهر و انجام پروژه های غیر ضروری و اتلاف اعتبا رات انجام میشه .ساری را در یابید
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 18 تير 1396
شما که از واقعیت خبری نداری لطفا قضاوت نفرمایید همه اینها برعکس می باشد بودجه ساری را چه کسی برگشت داد فوق لیسانس راچجوری گرفته
محمد علی 16 تير 1396
5
5
پاسخ
توهین به رای مردم توهین به شعور مردم است حواست باشه که ......
من انقلابی ام 17 تير 1396
3
4
پاسخ
سلام،البته ازشمال نیوزوآقای رمدانی نبایدانتظارنداشته باشیم که ازجبهه ی حق دفاع کنن چراکه خودازعبوری وتیم ناسالمش منافع سرشاری دارد! امامی گویم واگروجدان بیداری هست اینوانتشارسش میده،همه حتی هواداران متعصب شهردارشکست خورده وورشکسته وشخص آقای رمدانی می دونه که چه تخلفات گسنرده ای درانتخابات ساری توسط عبوری شده وچه رشوه هایی باپول مردم داده شده تاانتخابات تاییدبشه؟! این آش اونقدرشوربوده که صدای آشپزهم دراومده،خون به جگرمردم کردن باتخلفاتی که شده وبایدمنتظرباشیم تادست حق برگردن ناحق فرودبیاد. بی دلیل نبودکه رهبرگرانقدرانقلاب ازآتش به اختیاراستفاده کردن واین یعنی مسوولان درپی زدوبندهستن،اهلش می دونن که چه کسانی باعبوری رفت وآمدمی کنن وهمانهاچشمشونوبه روی حقیقت بستن ودرکمال نامردی بافشارموجب تاییدانتخابات ساری شدن؟!همانهایی که ازخواص وساکتان فتنه ی بزرگ درسال 88شدن.
سید 17 تير 1396
3
6
پاسخ
با سلام
شک نکنید در انتخابات ساری تخلف صورت گرفتاز نفر اولش تا 9 پس خواهشا جبهه نگیرید دم از حمایت از شهرداری و محمد دامادی نزنید .. رای خریداری شد از قاسم قاسمی بگیر تا نفجم و بقیه //دیگه انتخابات تو ساری فرمالی تس .. هیچ وقت اصلح رای بیار نیست تا وقتی که رانت و خرید رای وجود داره.
نا شناس 17 تير 1396
8
3
پاسخ


فقط آقا امام زمان عج تعالی باید ظهور بفرماید تا ریشه اینهمه بی عدالتی و ظلم و فشار به طبقه محروم و مستضعف شهروندان ساری را ریشه کن فرماید و دست عده ای از خدا بی خبران و منکران روز قیامت را که دنیا را نه محل گذر و امتحان پس دادن میدانند بلکه برای ثروت اندوزی؛ حکم رانی و کسب منصبهای دنیوی میدانند

و اما مژده ای مردم شریف و خدا شناس و شهید پرور ساری- دور نیست آن زمانی که تک تک این آقایان که اکنون منصبهای شهر را در تصرف خود دارند و بین خودشان هز از چند گاهی تقسیم می کنند در محضر الهی حاضر خواهند شد و پاسخ ظلم و فساد و ثروت اندوزی حرام خود را خواهند داد.

به امید سربلندی اسلام و مسلمین و نیز سرافرازی شهرم که چند سالی است زیر بار تصمیمات و مدیریت غلط عده ای چهره یک شهر ویران اما به ظاهر اباد به خود گرفته است
پاسخ ها به این نظر
علیرضا 18 تير 1396
اقای دامادی شب بخیر!!!!وقتی کاندیدای مورد نظر شما برای شورای شهر میلاد تقوی وامثالهم باشند نباید انتظار داشته باشی قاسم قاسمی با برنامه ریزی قبلی رای نیاره جناب آقای حجازی شما اصلن نباید ناراحت بشی که رای نیاوردن چون اون زمان که شهردار بودی کل شهرداری رو با ۹۰۰ نفر اداره میکردی و هرچقدر به شما مراجعه کردیم برای کار قبول نکردی ولی در این دوره حدود۴۰۰۰ نفر شهرداری نیرو داره اعم از شرکتی وروز مزدی و... هرکدوم اگه ده تا رای جمع میکردن ۴۰۰۰۰ رای میشد که نفر اول انتخابات این تعداد رای اورده.اقای مهندس یوسف نژاد هم احتمالا در فکر جدا کردن جاده دریا از شهرستان ساری و ایجاد شهرستان جدید فرح آباد هستن که هیچ اقدامی و اعتراضی نمیکنن.من فقط ازین موضوع تعجب کردم که چطور مردم فقط به خاطر خواهرزاده شهردار بودن به قاسم قاسمی رای دادن ولی به خانم عبوی که خواهر شهردار هست رای ندادن.ولی واقعه ریزومه عالی بود .فقط در دوره بعدی پسر دایی و پسر خاله و مابقی فامیل شهردار محترم اگه تو انتخابات شرکت کنند چه اتفاقی میفته .احتمالن باید یک انتخابات بین فامیل برگزار بشه .متاسفانه ما سارویهافقط ادعا داریم در هیچ شهری یک نفر فقط و فقط به واسطه خواهر زاده شهردار بودن انتخاب نشده .خوشبختانه این ۴۰۰۰ نفر خیلی فعال هستن و کامنت های حمایتی خیلی خوب میدم.امیدوارم با این افراد بی تجربه و بی اطلاع شورای جدید٬ شهر ساری را بیشتر از این نابود نکنند.و فقط با گلکاری و رنگ کردن تیر برق .موازییک کاری مشغول باشن و تو مسایل مهم و اصلی دخالت نکنند
mohammad 17 تير 1396
11
5
پاسخ