.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد؛
تایید انتخابات شورای شهر ساری و سلمان‌شهر/ پرونده انتخابات مازندران بسته شد
رئیس ستاد انتخابات مازندران هرگونه جابه‌جایی در اسامی منتخبان شورای شهر ساری را رد کرد و گفت: با این روند پرونده انتخابات سال 96 شورای شهر ساری و سلمان‌شهر بسته شده است.

به گزارش شمال نيوز، علیرضا یونسی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور صحت انتخابات شورای شهر ساری مرکز این استان را مورد تایید قرار داد.

وی افزود: هیات مرکزی نظارت صحت انتخابات را با ترکیبی که پس از شمارش آراء مشخص شده بود را تایید کرده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران هرگونه جابه‌جایی در اسامی منتخبان شورای شهر ساری را رد کرد و گفت: با این روند پرونده انتخابات سال 96 شورای شهر ساری و سلمان‌شهر بسته شده است.

پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شهر ساری مرکز مازندران به دلیل شکایت برخی از داوطلبان پرونده به هیات نظارت ارسال شد که پس از بررسی پرونده شکایت در هیات نظارت مرکزی صحت انتخابات تایید شده است.

شهر ساری در این دوره 9 عضو شورای اسلامی دارد.

هیأت اجرایی و نظارت انتخابات شورای شهر ساری انتخابات شورای شهر ساری را تأیید نکرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 15 تير 1396
19
4
پاسخ
دم هئیت نظارت گرم عدالت و قانون یعنی همین لابی های شهردار عملگرا بلخره جواب داد فقط خدا به داد انتخابات های بعدی ساری برسه. انشاالله خیره
نا شناس 14 تير 1396
8
28
پاسخ
تبریک به مهندس زلیکانی.نخبه شورای شهر ساری.مهدی. عباس .حسن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 تير 1396
به مهندستون بگو پول مارو بده
اهالی کوی اصحاب
محمد نورشاد 15 تير 1396
9
8
پاسخ
تبریک به فرزندان اضیل ساروی جناب آقایان عبوری ونجاریان که بفکر مردمان شریف ومظلوم ساروی هستند.
رها 15 تير 1396
7
19
پاسخ
تبریک به دکتر گوهردهی که راضی نشد با پول کثیف به شورای شهر برود...
نا شناس 15 تير 1396
40
4
پاسخ
باتبریک به مهندس نقیبی محبوب شهر ساری که خدایی رایش پاک پاک بود.
پاسخ ها به این نظر
حامی 15 تير 1396
رای های جناب مهندس نقیبی همه دلی بوده چون مردم مهندس نقیبی را دوست دارند و مهندس نقیبی در قلب مردم جای دارند.
نا شناس 15 تير 1396
22
1
پاسخ
تبريك به شهردار محترم ساري اقاي عبوري ارزوي موفقيعت بيشتر جهت رفع هرگونه فتنه مردم شهر فتنه گران راخوب مي شناسند
عادل 15 تير 1396
5
21
پاسخ
باز هم سران زر و زور و تزویر با پول همه کس و همه چیز را خریدند . پس این همه رای میلیاردی خریدند و هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان آن را ابطال کردند ، مرکز چرا تایید کرد . پس مخ مردم بدبخت را کار گرفتند . دیگر در ساری امیدی به عدالت نیست . فقط جان پووووووووووووووووول ...پس برای انتخابات مجلس با پنج میلیارد تومان پول از امروز خرید رای آغاز شد . مبارکتان باد آقایان مسئولین بی درد . خون شهیدان چه شد .....
شایگانی 15 تير 1396
6
15
پاسخ
آدم و عالم می دونن این انتخابات تمامش تقلب و کلاهبرداری بوده . مردم ساری باید اسم شورای پنجم شهر ساری رو بزارن شورای تقلب . پشیزی برای این شورا نباید ارزش قائل بود . خدا به مردم ساری رحم کنه چه غارت هایی که در آینده اتفاق می افته و اونا متوجه نیستن!!!!!!!!!!!!!!
ااسي 15 تير 1396
8
13
پاسخ
جناب اقاي مدينه / نجاريان / قاسمي
اعضاي شوراي محترم شهر ساري
باسلام
بدينوسيله تبريكات صميمانه اهالي محترم امامزاده عباس را پذيرا باشيد
اميد است با توانمندي جنابعالي و همراهان شواري شهر شاهد شوكفايي هر چه بيشتر شهرمان باشيم

جمعي از اهالي امامزادعباس (آادگله)
نا شناس 15 تير 1396
2
12
پاسخ
اولا اصل وقانون شورای شهر بسیار بی خود وجنبه تشریفاتی دارد می خواهید رفراندوم بگذارید ونظر مردم را ببینید اگر هم بار مالی دارد از طریق سایتی ویا صدا وسیما اگر راست ودرست هست این قانون که نیست شهردار را در معرض انتخابات قراردهید نه یک عده را با آنهمه جنبه تشریفاتی و بار مالی برای شهر ماشین اداره ووووووووووووووو ثانیا اگر خریداری رای شده وجلوی آنها را نیروهای محترم امنیتی وانتظاماتی واطلاعاتی گرفتند و نماینده اعضای شورا هم تایید می کنند چرا باید نیروهای انقلابی همانند امنیتی واطلاعاتی وانتظاماتی باید زیر سوال بروند آنها کشف جرایم ووووووو کنند ویک سری از افراد نفوذی بگویند خیر دروغ محض هست پس این جور نگاه می کنیم شد همانند نظام فئودالیسم هر که پول وپارتی وقدرت ووووو دارد می تواند وگرنه هیچ چرا آن خلوص نیت ومبارزه خان وخان بازی دوباره ریشه ..................................................................................... اگر راست بود چرا باطل نشد تادرس عبرتی باشد برای دیگران تسلی خاطر دل مردم انقلابی ومتدین که بگویند واقعا این انقلاب دارد مبارزه می کند با افراد بی دین وووو واگر دروغ بود چرا ذهن جامعه را مشوش کردند ودیگر اینکه هیات نظارت واجرائی تایید نکرد
محمد نورشاد 15 تير 1396
6
11
پاسخ
تبریک به حاج مهدی عبوری وهمراهانش بویژه آقای دکتر نجاریان فرزند اصیل ساروی
ناشناس 14 تير 1396
6
14
پاسخ
تایید شورای شهر ساری یعنی اینکه شور انتخاباتی به هرقیمتی .یعنی هرکی پولدارتر باشه و بتونه بیشتر رای بخره اون میشه برنده .... پس دیگه پای صندوق رای رفتن معنی نداره هر کی پول بیشتری داشته باشه و یه پارتی حسابی خودش انتخاب میشه
یاسین 14 تير 1396
5
13
پاسخ
عرض تبریک به جناب دکتر کوروش یوسفی ساداتی مرد اخلاق وصداقت شهرمان ساری- دوستان بیمارستان زارع ساری
محمد 14 تير 1396
16
7
پاسخ
درس عبرتی برای دشمنان نظام‌و دولت باشد تا دیگر با عابروی ایران بازی‌نکنند و دنبال ابطال آرای مردم نباشند.مردم آگاه باشید و دانا و بر روی موج این حسودان سوار نشوید که اعتراضشان تنها بدلیل منافع شخصی خودشان بود وبا شعور مردم و احساس دیگر بازی نکنند.
پرهام 15 تير 1396
2
4
پاسخ
شهر تهران با اون جمعیتش کمتر از 24 ساعت جواب انتخاباتش اومد و کمتر از یک هفته به شکایات رسیدگی کردن،حالا شهری که مجموع کل آرا اندازه یک سوم رای نفر اول تهرانه،براش یک ماه طول میدن،یعنی اگه تک تک رای ها رو دوباره یک نفر رسیدگی میکرد اینقدر طول نمیکشید،فقط باعث تاسف برای مدیران شهر و استان هست که انتخابات رو جناحی کردن،الانش هم با باج هایی که به همدیگه دادن تمومش کردن،ضرر بزرگ رو مردم میکنند مثل همیشه
نا شناس 16 تير 1396
10
6
پاسخ
آقای ! یونسی از اینکه این تصمیمات رو میگیری شبها وقع خواب وجدان درد نمیگیری؟
خدایی هست!
معادی هست!
قیامتی هست!
حق الناسی هست!
برزخی هست!
نکیری هست!
منکری هست!
من ربک خدای تو کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 16 تير 1396
9
8
پاسخ