.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنبه ، اعلام نتایج کنکور 88

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 88 در 10 مرداد خبر داد و گفت: در کنکور سراسری امسال بیش از 550 هزار نفر قبول می شوند که نتایج نهایی آنها در نیمه دوم شهریور ماه از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان اعلام می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 88 در 10 مرداد خبر داد و گفت: در کنکور سراسری امسال بیش از 550 هزار نفر قبول می شوند که نتایج نهایی آنها در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری سال 88 شنبه 10 مرداد ماه اعلام می شود و تقریباً همه حاضرین در جلسه آزمون را مجاز به انتخاب رشته اعلام می کنیم.

وی گفت: در واقع 996 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته اعلام می کنیم که از این تعداد 486 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و شبانه هستند.

پورعباس اضافه کرد: امسال برای اولین بار پاسخنامه 50 هزار نفر اول گروه های آزمایشی فنی و ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و پاسخنامه های 10 هزار نفر اول گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی بر روی سایت سازمان سنجش قرار می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: راهنمای انتخاب رشته مجازی نیز با اصلاحاتی نسبت به سال گذشته به هر داوطلب 250 رشته ها بر اساس شانس قبولی پیشنهاد می دهد. علاوه بر این توسط این نرم افزار قدرت تحقیق در رشته ها نیز برای داوطلبان فراهم می کنیم.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در کنکور سراسری امسال بیش از 550 هزار نفر قبول می شوند که نتایج نهایی آنها در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود. این به معنای این است که از هر دو نفر یک نفر یا 1.1 نفر در کنکور قبول می شوند.

وی با اشاره به اعلام جزئیات معرفی نفرات برتر کنکور سراسری 88 گفت: در حال حاضر تلاش می کنیم تا وضعیت دقیق نفرات برتر کنکور را تا فردا شب اعلام کنیم.

پورعباس با بیان اینکه امسال سئوالات کنکور بر مبنای کتب درسی و به صورت کاملاً مفهومی تهیه شده بود، گفت: توزیع نفرات برتر در سطح کشور این موضوع را ثابت می کند.

وی اظهار داشت: نفرات برتر در گروه ریاضی و فنی از شهرها و استانهای مختلف هستند. نفر اول از مازندران، نفردوم از شیراز، نفر سوم از مشهد، نفر چهارم از اهواز، نفرات پنجم ، ششم و هفتم از اصفهان، نفر هشتم از تهران، نفر نهم از جهرم و نفر دهم از تهران هستند.

رئیس سازمان سنجش در ادامه افزود: در گروه علوم تجربی نفر اول از کرمانشاه، نفر دوم از شیراز، نفر سوم از شمیرانات، نفر چهارم از کرج، نفر پنجم از تبریز ،نفر ششم از یزد، نفر هفتم از کرج، نفر هشتم از تبریز، نفر نهم از شیراز و نفر دهم از یزد هستند.

وی ادامه داد: همچنین در گروه علوم انسانی نفر اول از سمنان، نفر دوم از قم، نفر سوم از تهران، نفر چهارم از شیراز، نفر پنجم از تهران، نفر ششم از زرند، نفر هفتم از یزد، نفر هشتم از تهران، نفر نهم از سمنان و نفر دهم از نور هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.