.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای شرکت در یک کنفرانس بین المجالس ؛
نماینده ساری به کره جنوبی سفر کرد
شمال نیوز : علی اصغر یوسف نژاد به اهمیت منطقه اورسیا تاکیذ کرد و اظهار داشت : منطقه اوراسیا به دلیل وجود انرژی ببسیار مهم است و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم .....
نماینده ساری به کره جنوبی سفر کرد

شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود در همراهی با رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در کنفرانس اوراسیا به کره جنوبی سفر کرد .

به گزارش شمال نیوز ، علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز با تشریح این سفر گفت: سفری که اکنون شرایط آن فراهم آمد تا باتفاق دکتر لاریجانی در کره حاضر شویم فرصت خوبی برای ارتقای روابط تجاری بین ایران و کره جنوبی را بوجود می آورد.

نماینده ساری تصریح کرد: هدف اصلی ما حضور در کنفرانس بین المجالس اوراسیا است که  کشورهای روسیه و کره جنوبی تصمیم گرفتند که این کنفرانس در سطح مجالس کشورهای عضو تشکیل شود .

وی به تشریح بیشتر در این خصوص پرداخت و افزود : در اجلاسی که در  روسیه برگزار شد مقرر شد دبیرخانه موقتی برای کنفرانس اوراسیا تاسیس گردد و  اساسنامه ای پیشنهاد شود.

یوسف نژاد به اهمیت منطقه اورسیا تاکیذ کرد و اظهار داشت : منطقه اوراسیا به دلیل وجود انرژی ببسیار مهم است و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم .



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساداتی 9 تير 1396
نماینده ای که با سپاه ناسازگاری دارد و آرزوی حذف سپاه را دارد نمی تواند نماینده ی ایران در نهادهای بین المللی باشد کا درنظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه و کمیسیونی برای بررسی اینگونه مسائل وجود داشت تا همچین افرادی پروبال نگیرند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.