.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل پرونده قضایی برای مجرمان کشف حجاب
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با معضل کشف حجاب در جامعه خبر داد و گفت: برای افرادی که مباردت به کشف حجاب می کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، تعطیلات فصلی و افزایش مسافرت‌ها و استفاده از دریا همچنین ضرورت رعایت شئون اسلامی، در اجرای ماده 638 قانون مجازات اسلامی، توسط دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی، برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می‌کنند به عنوان ارتکاب فعل حرام در انظار عمومی، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی افزود: وسیله نقلیه شخصی یا عمومی، موتورسیکلت، قایق موتوری، جت اسکی و سایر وسایل نقلیه موتوری افرادی که سرنشینان آن مبادرت به کشف حجاب می‌کنند نیز توسط عوامل انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود، با متهم نیز وفق مقررات مربوطه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی شخصاً بر پرونده‌های مرتبط با موضوع کشف حجاب نظارت خواهند کرد.

جعفری در پایان از عموم شهروندان به ویژه مهمانان تابستانی استان مازندران خواست همان‌گونه که مسؤولان استان از مدت‌ها قبل با بسیج امکانات جهت میزبانی از مهمانان سراسر کشور و برای تأمین امنیت، سلامت، بهداشت و آسایش آنان آماده شدند، انتظار داریم مسافران نیز همان‌طوری که اکثریت هم‌وطنان و مهمانان هنجارهای اخلاقی و حقوق شهروندی را رعایت می‌کنند، شئون اسلامی را رعایت کردو از هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه جداً پرهیز کنند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.664 seconds.