.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 مصدوم در 2 حادثه رانندگی محور هراز
رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به وقوع 2 حادثه رانندگی با 2 مصدوم در محور هراز، گفت: برای انتقال یکی از مصدومان به بیمارستان 17 شهریور آمل اورژانس هوایی وارد میدان شد.

به گزارش شمال نیوز،جمشید نیک‌زاد اظهار کرد: با آغاز تعطیلات عید فطر مسافران  زیادی از استان‌های مختلف برای بهره‌گیری از آب و هوا و طبیعت شمال راهی استان‌های شمالی کشور شدند.

وی افزود: حجم زیاد تردد در محور هراز نشان از این مهم دارد در حالی که همشهریان و هم‌استانی‌های زیادی هم برای برخورداری از مواهب الهی در بخش لاریجان به روستاهای ییلاقی عزیمت داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به وقوع حوادث رانندگی با توجه به افزایش حجم تردد در محور مواصلاتی هراز، گفت: طی روز گذشته دو حادثه رانندگی در این جاده شریانی مصدوم بر جای گذاشت.

این مسؤول با اشاره به برخورد خودروی پراید با نیوجرسی در محور هراز، بیان کرد: این حادثه در منطقه پارکینگ کهرود اتفاق افتاد که یک  مصدوم داشت.

نیک‌زاد گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه کهرود وارد میدان شدند و پس از نجات جان مصدوم، این فرد برای درمان تکمیلی به بیمارستان ١٧٧ شهریور آمل منتقل شد.

وی با اشاره به سقوط خودروی مزدا وانت در منطقه نمارستاق بخش لاریجان، ادامه داد: این حادثه در روستای نسل اتفاق افتاده و خودروی مزدا به ارتفاع 50 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه این حادثه رانندگی یک مصدوم داشت، خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات پایگاه هلال احمر منطقه کهرود وارد میدان شدند و پس از نجات جان مصدوم، اقدامات اولیه درمانی نیز انجام شد.

این مسؤول بیان کرد: پس از درخواست اورژانس هوایی 115 آمل، مصدوم حادثه سقوط خودروی مزدا وانت در منطقه پنجاب محور مواصلاتی هراز تحویل عوامل درمانی بالگرد هوایی شده و به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

نیک‌زاد در پایان گفت: مصدوم این حادثه 29 سال سن داشت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.696 seconds.