.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان مشکل قطع گاز با تکمیل خط گازی دامغان به نکا
با تکمیل خط لوله گاز رسانی از دامغان به نکا، مازندرانی‌ها زمستان امسال قطع گاز ندارند.

به گزارش شمال نیوز ، سید علی ادیانی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: استان مازندران که هر ساله به علت افزایش مصرف گاز‌های خانگی و صنایع با مشکل کمبود، افت و قطع گاز روبرو بوده است با اتمام خط لوله گاز رسانی از دامغان به نکا، علاوه بر مازندران دیگر استان‌های شمالی نیز مشکل گازی نخواهند داشت.
وی افزود: مسیر خط گازی دامغان به نکا خط مستقل و پایدار گازی است که در دولت دهم به تصویب رسید و در دولت یازدهم پیگیری و عملیاتی شد و اکنون این پروژه مرحله پایانی اجرا را می‌گذراند.
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ، موانع طبیعی و زیست محیطی را عمده مشکلات بر سر راه اجرای پروژه بزرگ گازی دامغان به نکا دانست و گفت: با پیگیری‌های استاندار مازندران و دستگاه‌های ذیربط عملیات اجرایی پروژه با موفقیت انجام شد و با رفع تنها مانع این مسیر گازی در منطقه ذغال چال ساری این پروژه بزودی تکمیل و آماده تست گاز می‌شود.
ادیانی اعتبارات ۵۰ میلیارد تومان این پروژه را با ۱۷۰ کیلومتر طول شبکه گازرسانی اعلام کرد و افزود: با بهره برداری خط دامغان به نکا وابستگی استان‌های شمال بویژه استان مازندران به گاز کشور ترکمنستان تا قبل از زمستان امسال قطع و مردم مازندران زمستان امسال را با مصرف گاز مطمئن داخلی سپری خواهند کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.